S301(D?) - brak mocy

Wszystko o stacjonarnych silnikach rolniczych
Awatar użytkownika
marsosno
Posty: 72
Rejestracja: 06 paź 2016, 9:44

RE: S301(D?) - brak mocy

Post autor: marsosno » 25 lis 2016, 19:03

Wtrącę się do tematu.
W dieslu nie czuć spalania oleju, jedynie kolor niebieski pokaże (chyba ) a
czarny to za duża dawka. (chyba to już ktoś napisał)
Mam w firmie gazowego widlaka i w tym czuć olej nie spalony bo przepuszcza na pierścieniach ...

Zastanawiam się czy może ci tłok w tulei nie puchnie. Jeśli ktoś remontował i powymieniał nie sprawdzając wymiarów tłok, cylinder lub za ciasne pierścienie.

F-S301
Posty: 7
Rejestracja: 15 lis 2016, 15:37

RE: S301(D?) - brak mocy

Post autor: F-S301 » 25 lis 2016, 19:12

Adasiek123 mam wyostrzony węch widocznie. musisz uwierzyć na słowo hehe.
Na filmiku dodaje włąśnie stopniowo gazu i zatrzymuje w jednej pozycji. Silnik przyspiesza gwałtowniej telepie go mocno i zwalnia. tak samo pływa na wolnych i wysokich.


Kupiłem sobie dziś korek od c330 bo oczywiście nie mam ale gwint jest odrobinę za mały. Taki plastikowy, czarny jak ma kolega omen w swoim wyremontowanym silniku.. Od czego on jest ?

Adasiek123
Posty: 399
Rejestracja: 21 sty 2014, 20:13

RE: S301(D?) - brak mocy

Post autor: Adasiek123 » 25 lis 2016, 21:56

Dobrze widzę-czy w widełkach jest wkręcona śrubka?Może tam jest za ciasno,oryginalnie powinien być trzpień i musi być odrobina luzu (oczywiście nie za dużo).Zrób to jak należy,zobaczymy.Też zastanawiałem się ,czy tłok nie puchnie,ale napisałeś że po zgaśnięciu odpala zaraz bez problemu.O który korek chodzi?

F-S301
Posty: 7
Rejestracja: 15 lis 2016, 15:37

RE: S301(D?) - brak mocy

Post autor: F-S301 » 27 lis 2016, 22:16

Śruba na widełkach jest ok bo sam ją poprawiałem i nie ma teraz luzu. wcześniej było 3mm. Patrząc po tym co dotychczas poprawiłem obie szpilki od pompy wtryskowej były objechane. śruba trzymajaca sekcję oczywiśie też objechana, ale to już też poprawiłem, teraz jest na klucz 17. chyba miał go jakiś kowal :D. Strach jakie kolejne kwiatki odnajdę

luzy zaworowe ustawione na ciasne 0,25, regulator odśrodkowy sprwdzałem jedynie przez wziernik i działa płynnie(przynajmniej na postoju jak jest w ruchu to nie wiem)

To chyba raczej nie puchnący tłok. Kiedyś miałem w silniku cezety 125(cross) zbyt ciasny tłok i jak sie przekroczyło pewne obroty przyłapywało go i blokowało koło, a jużpo sekundzie puszczało i jechałem dalej...


Pisałem o korek wlewu paliwa...



Witam
dzisiaj znalażlem chwilę czasu i po zdjęciu głowicy okazało sie że tłok uderza o głowice :( tłok ma mniej jak 0,25 luzu... Myśle że problem rozwiązany ale zobaczymy..

Awatar użytkownika
oman7
Posty: 782
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: S301(D?) - brak mocy

Post autor: oman7 » 28 lis 2016, 13:58

A wiesz jaka jest wysokość komory spalania?

F-S301
Posty: 7
Rejestracja: 15 lis 2016, 15:37

RE: S301(D?) - brak mocy

Post autor: F-S301 » 28 lis 2016, 16:04

hej
Tak oglądałem ten filmik i czytałem na forum że ma być 0,75. Ale wziąć jeszcze poprawkę na ściśnięcie ? to ustawię moze 0,8... Mierzyłem w taki sposób ze położyłem na górę suwmiarkę i wkładałem kolejno blaszki szczelinomierza.. 0,25 jeszcze ciasno siedziała. podkładki dostałem z traktorkiem osobno to wiem teraz do czego są heh jedna na 0,5 a druga na 0,05 bądz 0,1.

ODPOWIEDZ