Majorek Sławka.

Tutaj relacjonujemy tylko przebieg prac restauracyjnych naszych ciągników i maszyn, a wszelkie porady itd. opisujemy w dziale Porady i wskazówki
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 3625
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

Re: Majorek Sławka.

Post autor: chrapek3011 » 18 gru 2019, 11:41

Trzeba zacząć od tego,kiedy był produkowany 57 a kiedy 69,a po drodze był jeszcze 67.A przed 57,59 był produkowany model 5545 dokładnie z tym samym mostem tzw.lekkim.Modele 67,69 były już produkowane z mostami ciężkimi.

JDnB91
Posty: 135
Rejestracja: 13 maja 2019, 14:33

Re: Majorek Sławka.

Post autor: JDnB91 » 18 gru 2019, 12:24

Co do mostu napędowego od Zetora, to do C-360 podejdzie bez problemu? Czy nie "zgra" się? Bo znajomy mechanik który zakłada mosty do C-360, mówił że do C-355/60 założy się napęd, a C-4011 już nie koniecznie. Rozchodzi się o tryb w skrzyni, coś takiego? Oczywiście on zakłada mosty od Robura, Gaza 66, nie od Zetora.

Awatar użytkownika
maly-agro
Posty: 292
Rejestracja: 25 lip 2008, 12:50

Re: Majorek Sławka.

Post autor: maly-agro » 19 gru 2019, 10:58

Wszystko zależy od ilości zębów na przystawce.

rafi1999
Posty: 58
Rejestracja: 20 mar 2016, 21:16

Re: Majorek Sławka.

Post autor: rafi1999 » 19 gru 2019, 17:50

Ok. Chodziło mi o równolegle modele czyli 57 i 67 bo jeden na ten delikatny a drugi juz ten masywny most.

Awatar użytkownika
Ursus c-325
Posty: 1279
Rejestracja: 10 wrz 2006, 12:17

Re: Majorek Sławka.

Post autor: Ursus c-325 » 29 gru 2019, 14:02

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 3625
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

Re: Majorek Sławka.

Post autor: chrapek3011 » 29 gru 2019, 14:10

To było w czerwcu 2019.Jeszcze nie był skończony,bo nie ma kierunków i lamp tylnych ze szperaczem.Czas był nieubłagany...nie mam zdjęć z montażu kostki z kulką w układzie kierowniczym.Przy kolejnym projekcie postaram się to pokazać.Mój Hot-Rod na razie poszedł w odstawkę,robi się dużo wszystkiego i tej godziny dziennie nie ma czasem dla siebie...ale pewne rzeczy są nieuniknione.

Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 9283
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Majorek Sławka.

Post autor: Ursus » 29 gru 2019, 16:11

Sławku i jak Ci się sprawdzał ten układ na kulkach? Kupowałeś w Beno shop? Jak to jakościowo? Wszystko pasuje?
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Ursus C-325, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałka, młocarnia i wiele innych...

Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 3625
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

Re: Majorek Sławka.

Post autor: chrapek3011 » 29 gru 2019, 22:55

Pięknie się kręci...kierownica sama powraca...tylko dla mega zainteresowanych...u mnie na miejscu...bo wszyscy gadają,że nie pasuje...że nie można upchnąć...

Awatar użytkownika
Ursus c-325
Posty: 1279
Rejestracja: 10 wrz 2006, 12:17

Re: Majorek Sławka.

Post autor: Ursus c-325 » 22 mar 2020, 10:43

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 3625
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

Re: Majorek Sławka.

Post autor: chrapek3011 » 22 mar 2020, 10:56

Mały serwis Zetora 4011.Mam go od grudnia 2017,choć jest w zmienionej formie.Filtrów paliwowych nie wymieniałem,bo nic się nie działo.Po wymianie zbiornika paliwa zaczął przy maksymalnych obrotach przerywać.Na początku obstawiałem sprężyny płaskie w regulatorze obrotów,ale...pomyślałem filtry i też tak zrobiłem.Teraz idzie do końca bez przerywania.Olej w pompie i regulatorze zmieniałem na jesieni.Teraz pozostało wymienić olej we wszystkich Zetorach przed sezonem.

ODPOWIEDZ