Katalog C-325/C-328/C-330
Pomost lewy. X oznaczają to, do czego pasuje w kolejności modernizacji. Zmiana 64999/65000
Zmiana w układzie pneumatycznym dużo wcześniej, bo 51499/51500 - pomost widocznie został dłużej.
Zmienił się przewód do wskaźnika ciśnienia, a więc można domyślać się, że trójnik zmienił lokalizację.
Przewód sprężarka butla (choć faktycznie sprężarka - odolejacz) - jest ten sam, więc zgadza się.
Przewód regulator ciśnienia i butla - zmiana.
Przewód zbiornik powietrza - zawór hamulcowy - zmiana.
Mój ciągnik ma nr ponad 38 000 więc na nieszczęście moje wypadałoby układ odbudować po staremu
Co ciekawe jest jeszcze jedna różnica - starsza wersja miała inny wspornik złącza pneumatycznego oraz przed nim dodatkowy zawór. Mam tylko jedno zdjęcie z innej książki jak to wyglądało po staremu. Poniżej katalog. Jest błąd, oznaczenia 28 i 29 są ze sobą zamienione w stosunku rysunek-opis.
Przy okazji widać też, że podstawy akumulatora były szare w kolor korpusu, natomiast pokrywy czarne.
Ciągnik 100 000 wyprodukowany w Ursusie też ma stary typ. Nasz gdzieś z nim mógł na placu stać - bo jeśli przyjąć, że Ursusów C-45 powstało ok. 60 000 to jeśli dodamy 38 100 to wychodzi, że niewiele mu brakowało do 100000 egzemplarza. A nie wiem jak się do tego miała produkcja Ursusa C-308, ale jeśli te 3-4 tysiace dodać to z kolei lekko 100000 przekroczył

Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...