
Ustawienie pompy zgodnie z instrukcja trzeba zacząć od ustawienia segera przy wirniku pompy, i tak:
1. Odłączyć kolo rozrzadu pompy,
2. Przyrządem do sprawdzania wtrysku nabić cisnienie 3.2mPa, wcześniej podłączając go do przewodu 1 wtrysku,
3. Tg nie rozumiem, obracać wałkiem pompy w prawo aż ,,zaskoczy,, i nie da się dalej obracać, co niby ma zaskoczyć i co daje nabicie cisnienia przyrządem?,
4 Teraz rozumiem wirnik pompy jest ustawiony odpowiednio, ściągam plombę, okienko i przestawiam seger żeby pokrył się z przedłużeniem litery E.
Teraz można ustawić początek wtrysku wiec:
5. Odpinam rurkę doprowadzająca paliwo do wtrysku przy pompie i wkręcam kapilare,
6. Teraz pasuje przykręcić odkręcone kolo rozrzadu na pompie,
7. Teraz obracać kołem zamachowym zgodnie z zegarem i obserwuje jak w kapilarze zaczyna pojawiać się paliwko czyli trochę przed GMP, wtedy na kole zamachowym i obudowie powinny pokryć się znaki 16 stopni
8. Sprawdzam czy litera E na wirniku pompy pokrywa się z wcześniej ustawionym końcem segera
9. Jak nie to popuszczam pompę i odsuwam ja od silnika na tzw. Fasolkach.
Cieszę się poprawna praca silnika
