Mechanizm różnicowy
Mechanizm różnicowy
Witam, po raz pierwszy. Potrzebuję porady mianowicie nity w mechanizmie różnicowym C360 mają luz, jest możliwość skręcić to na śruby i będzie trzymać???
Re: Mechanizm różnicowy
Robiłem to dwa razy. Za każdym razem nity podgrzewałem palnikiem i zakuwałem na gorąco. Musi być solidny przypór i zagławiacz. Czyli najpierw zorganizować przyrządy do tej operacji. Nie próbowałem tego skręcać śrubami. Z tego względu że śruby mogą się luzować i mogą być ścięte. Kawałki śrub mogą poniszczyć zęby. Przy nitowaniu na gorąco wszystkie nity wypełniają otwory i przenoszą obciążenie. Dobrze jest to robić z kimś. Jeden grzeje drugi szybko zakuwa.
Re: Mechanizm różnicowy
Są różne szkoły. My zakuwamy na zimno. Tak też nasz znajomy ślusarz z wieloletnim doświadczeniem mówi, że nity stalowe do 8 mm (a takie tam są właśnie) zakuwa się na zimno. Jak zrobimy to na gorąco to może po obkurczeniu się być za luźny. Śrub nigdy nie stosowałem, wiem, że niektórzy dają pasowne śruby i na klej skręcają - jest tam dość mało miejsca.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
- kumarzysta
- Posty: 374
- Rejestracja: 30 mar 2015, 19:50
Re: Mechanizm różnicowy
Bizonie mamy ten sam mechanizm to ludzie skręcają śrubami i to chodzi 
Re: Mechanizm różnicowy
Można śmiało skręcić na śruby i będzie chodzić
Kilka sztuk tak skręciłem bez wyjmowania dyfra i chodzą luzu nie łapią
Jak masz wszystko wyjęte to mona nitować na zimno
Kilka sztuk tak skręciłem bez wyjmowania dyfra i chodzą luzu nie łapią
Jak masz wszystko wyjęte to mona nitować na zimno
Ursus C-4011 Zetor 3011 major x4 Fortschritt E512