Dzik 2 - remont

Tutaj relacjonujemy tylko przebieg prac restauracyjnych naszych ciągników i maszyn, a wszelkie porady itd. opisujemy w dziale Porady i wskazówki
piorun1234
Posty: 247
Rejestracja: 24 maja 2011, 20:55

Re: Dzik 2 - remont

Post autor: piorun1234 »

Zostało zlikwidować luzy na lewarkach od zmiany biegów i czekam aż gościu przeszlifuje mi wal łączący silnik że sprzęgłem. Muszę zamówić linki oraz oddać tarcze aby zanitowali nowe okładziny. Kupiłem lakier, okazuje się za każda firma ma inny wzornik lakieru, a że spieszyło mi się i nie wziołem mojego wzornika, a chciałem szybko pomalować felgi. Wyszło że jest 3020. Będzie jaśniejszy.
Pokrywa blaszana na mechanizm różnicowy będzie nowa bo stara po piaskowaniu jest jak sito
Jeszcze gdzieś się zapodział jeden łącznik lewarka z dźwignia do kierownicy.
Obrazek

Obrazek
Sam jestem ciekaw jak to będzie chodzić.
piorun1234
Posty: 247
Rejestracja: 24 maja 2011, 20:55

Re: Dzik 2 - remont

Post autor: piorun1234 »

Sprzęgło złożone. Najlepiej do tego wykorzystać stary wałek.
Obrazek

Obrazek
Wałek pośredni wraz z lozyskowaniem i sprzęgłem klowym silnika gotowe
Obrazek
Obudowa koła zamachowego silnika musiała minac skrzynie Dzika bo by się nie zmieściło.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
piorun1234
Posty: 247
Rejestracja: 24 maja 2011, 20:55

Re: Dzik 2 - remont

Post autor: piorun1234 »

Linki dorobione. Do gazu linka fi 2 mm i pancerz fi 6mm. Do hamulca i sprzęgła linka fi 3 mm, pancerz fi10 mm z przejsciowkami bo oryginalnej fi 8mm brak.
Nie wyrzucajcie starych linek bo dużo firm dorabia według dostarczonego im wzoru.

Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ