Współczesne zamienniki tylnych lamp już założyłem do 55tki

Wymaga to niestety pewnej porcji cierpliwości gdyż:
1. Uszczelki są za wąskie - przed dokręceniem lampy trzeba je trochę ponaciągać żeby z każdej strony wystawały mniej więcej równo,
2. Rozstaw otworów na śruby jest minimalnie za duży, przez co pomimo że dwa dolne otwory w błotnikach mają pewien luz, to otwory w lampie są minimalnie za szeroko żeby wygodnie wkręcić śruby,
3. U mnie pojawił się problem ze zwarciem do masy w lewej lampie, tzn paliło bezpiecznik od pozycyjnych, po odłączeniu oświetlenia tablicy rejestracyjnej problem ustał. Na wczoraj nie miałem akurat próbnika żeby sprawdzić gdzie dokładnie.
Poza powyższymi więcej uwag do owych lamp nie mam, krzywizna lampy pasuje elegancko do błotnika, więc jak na 2 stówy za obie to i tak jestem zadowolony

Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;