Jest i filmik ukazujący jak wygląda z bliższa:
https://www.facebook.com/muzeum.motoryz ... 1914069108
Tak po krótce:
-Przednia oś bez możliwości regulacji rozstawu
-Wspornik przedniej osi dedyk
-Chłodnica C360 3p(pewnie nie oryginał)
-Silnik wyglądem to jakby połówka z perkinsa A4.236
-Skrzynia biegów jest pewnie od c330m/c335m z tym że przerobiona gdyż posiada napęd pompy hydraulicznej bliżej koła zamachowego z dźwignią
wł/wyłączania pod prawym ramieniem kolumny kierowniczej, widać nawet wychodzące przewody hydrauliczne przez wizjer na sprzęgło
-Kolumna kierownicza c330 i pochodne z serią m
-Tylny most zapewne na podbudowie c335m przystosowany dyferencjałem pod pochwy z mf 235/ursusa 2812, dźwignia wom jest bliżej lewej pochwy,
-Pochwy mf235/ursus 2812 bez zwolnic, z blokadą mostu w lewej pochwie
-Podnośnik rzemiosło jak w niektórych samach z siłownikiem centralnym jednostronnego działania, rozdzielacz c330/c330m
-Tuz dolne cięgna lewy wieszak, ramiona c330 i pochodne z serią m(prawy wieszak podmieniony z c360)
-Tylny zaczep z głównym mocowaniem od c330 i pochodne z serią m reszta rzemiosło
-Dolny hitch c330 i pochodne z serią m
-Przednie błotniki, maska, kokpit c330 i pochodne z serią m
-Tylne błotniki mf 235/ursus 2812
Dla mnie ulep z silnikiem który jedynie za mną przemawia
W sumie nie ma sie co dziwić że z tego zrezygnowano bo samo c335/c335m bije to na łeb.