c 325
RE: c 325
Już mam - nawet jeszcze taniej 
http://farmexpert.pl/pictures/bigfoto/z ... -styki.jpg
http://farmexpert.pl/pictures/bigfoto/z ... -styki.jpg
Wiadomo, są to współczesne zamienniki, ale nic im nie brakuje.

http://farmexpert.pl/pictures/bigfoto/z ... -styki.jpg
http://farmexpert.pl/pictures/bigfoto/z ... -styki.jpg
Wiadomo, są to współczesne zamienniki, ale nic im nie brakuje.
Facebook. old URSUS tractor
RE: c 325
O proszę, mamy żywy dowód na to że remont jest droższy od zakupu nowego.
Ale szczerze powiemze moja rozetka ładniejsza , a jak pomysle ze skręcal ja majster z ursusa to tym bardziej nie zaluje.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ad ... 21865.html



Podesty wraz zc hamulcami juz dzis zaczolem rozkrecać , stozkowe śruby i automat stop pod podestem , jestem pod milym wrazeniem że to na śruby zrobiono a nie pospawane.podgrzane rozkrecaly sie bezproblemowo.
No i wajha chamulca rozkołatana .... trzeba ja usprawnić.




Mam juz sruby stozkowe ale nie mozna juz takich jak orginal dostac na plaski wkretak, tylko imbus.
Sygnal belma , jak dostanie chrom to bedzie jeszcze piekniejszy.
Ale szczerze powiemze moja rozetka ładniejsza , a jak pomysle ze skręcal ja majster z ursusa to tym bardziej nie zaluje.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ad ... 21865.html



Podesty wraz zc hamulcami juz dzis zaczolem rozkrecać , stozkowe śruby i automat stop pod podestem , jestem pod milym wrazeniem że to na śruby zrobiono a nie pospawane.podgrzane rozkrecaly sie bezproblemowo.
No i wajha chamulca rozkołatana .... trzeba ja usprawnić.




Mam juz sruby stozkowe ale nie mozna juz takich jak orginal dostac na plaski wkretak, tylko imbus.
Sygnal belma , jak dostanie chrom to bedzie jeszcze piekniejszy.
RE: c 325
Ja też jak pytałem o śrubki na płaski wkrętak, to się sprzedawcy dziwili, że jeszcze ktoś pyta się o takie. Mówi "Panie na krzyżak, albo na imbus mam są o wiele lepsze", to kupiłem na imbus, a w domu spawarką cyknąłem łebek i rowek zrobiłem piłką do metalu i jak oryginał
- Podczas skręcania ciągnika starałem się nie używać ani śrub krzyżakowych, ani imbusowych. Przyznam się, że zastosowałem dwie nakrętki samo-kontrujące, które mnie trochę denerwują, ale jak znajdę trochę czasu, to je wymienię na takie jakie były, czyli koronkowe plus zawleczka odginana.

Facebook. old URSUS tractor
RE: c 325
Sraciłoby urok gdybym na imbus zostawił, jednak tak jak Ty zrobie , zaspawam i rowki wytnę.




Łapa chamulca ręcznego wyrobiona, sworzeń tez jajkowaty ...mam zamiar w rączce zrobic gwint m14 i mąsiężną śrubę wkręcić , a potem otwór na swożeń .czy się uda? Zobaczymy. Podesty poszlifowane pare malych elementów też.



niby ciapek caly w oleju cieknie ale pedaly zapieczone , teraz sprubowalem na przeciwage brac i cos strzelilo ... mi w lokciu.




Łapa chamulca ręcznego wyrobiona, sworzeń tez jajkowaty ...mam zamiar w rączce zrobic gwint m14 i mąsiężną śrubę wkręcić , a potem otwór na swożeń .czy się uda? Zobaczymy. Podesty poszlifowane pare malych elementów też.



niby ciapek caly w oleju cieknie ale pedaly zapieczone , teraz sprubowalem na przeciwage brac i cos strzelilo ... mi w lokciu.
RE: c 325
Bossmann tylko ostrożnie, żeby nie było tak, że ciapka wyremontujesz, a sam będziesz wymagał "remontu" 
Powiedz mi, czy u Ciebie pedały uderzały o podest?, bo u mnie tak się dzaiało.

Powiedz mi, czy u Ciebie pedały uderzały o podest?, bo u mnie tak się dzaiało.
Facebook. old URSUS tractor
RE: c 325
Ja zrobiłem odbój gumowy pod podestem i teraz pedały są w odległości ok. 15 mm od podestu. Ślady uderzeń na pedałach napawałem i na gładko wyszlifowane. Na podeście wyrobione miejsca także nadlane spawem i na równo krawędź wyszlifowana tak jak było fabrycznie. Polecam zrobienie odboju 

Facebook. old URSUS tractor
RE: c 325
Szkoda było by, aby znowu się o podest obijały.
Tak, automat też pod podestem mam. Jedyna różnica, to taka, że Twoje podesty mają jeszcze przykręcane uchwyty do mocowania ich do obudowy skrzyni biegów, a w moich te uchwyty są już spawane - zrobili zmianę w technologi produkcji tych części.
Tak, automat też pod podestem mam. Jedyna różnica, to taka, że Twoje podesty mają jeszcze przykręcane uchwyty do mocowania ich do obudowy skrzyni biegów, a w moich te uchwyty są już spawane - zrobili zmianę w technologi produkcji tych części.
Facebook. old URSUS tractor
RE: c 325
Tak sobie myślę, że może i nawet dobrze, że pedały były zapieczone, bo może to oznaczać, że otwór w prawym pedale hamulca nie będzie wyrobiony tak jak to było w moim przypadku i nie będziesz musiał tulejki zakładać 

Facebook. old URSUS tractor
RE: c 325
Też był wyrobiony. Napawałem wałek i przetoczyłem na właściwą średnicę i jest OK.
Facebook. old URSUS tractor
RE: c 325
Aaaaaa. To mądrze pomyśleli , jeszcze pedaly mi sie nie poddaly i se tak mysle czemu zapieczone to tak? Juz w planach mialem po zdemontowaniu otworek zrobić, ale chyba niebede musial.
Wyczściłem sygnał belma 6v podlanczałem ma dwa różne sposoby ale nie reaguje. Są jakieś inne sposoby sprawdzenia sygnału takiego?
Wyczściłem sygnał belma 6v podlanczałem ma dwa różne sposoby ale nie reaguje. Są jakieś inne sposoby sprawdzenia sygnału takiego?
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: c 325
6V nie będzie dobrze pracował przy napięciu 12v.Będzie charczał.Rozmontuj go,i przeczyść styki przerywacza.Prędzej zaznacz sobie położenie siatki i membrany względem korpusu.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: c 325
Ale zaznaczam,że to nie jest oryginalny sygnał.To jest polski sygnał motocyklowy.