s301d zawory

Wszystko o stacjonarnych silnikach rolniczych
Awatar użytkownika
baro
Posty: 583
Rejestracja: 19 sty 2010, 19:17

RE: s301d zawory

Post autor: baro »

Był dziś u mnie Kumpel troche więcej silników odemnie rozebrał swierdził że wał jest ok a panewkę pasuje zrobić problem tkwi w tym iż nie wiem jak taki rozwiertak ma wyglądać żeby go kupić niema ktoś zdjęcia? A targać walu żeby komuś to oddac powiem szczerze ze mi się nie chce:P
Awatar użytkownika
marek
Posty: 1559
Rejestracja: 22 gru 2009, 22:06

RE: s301d zawory

Post autor: marek »

W korbowodzie jest tulejka a nie panewka.Panewki są na wale i pasuje się je skrobakiem. Nastawny rozwiertak wygląda tak.http://allegro.pl/rozwiertak-nastawny-3 ... 57663.htmlTen jest przykładowy bo do tulejki musisz dobrać odpowiedni rozmiar.To droga ,,zabawka" jak na jeden raz. Lepiej podejść do warsztatu z samym korbowodem i rozwiercą za browara.A nawet flaszka wyjdzie taniej.
Awatar użytkownika
baro
Posty: 583
Rejestracja: 19 sty 2010, 19:17

RE: s301d zawory

Post autor: baro »

niestety tutaj wal jest tak w 2sówie czopy są nabijane na sworzeń a korbowód na łożysku igiełkowym a jest troszkę zabawy coby wał wyjąc...



Niewiem czy podobnego cuda nie mam w pracy :D
Awatar użytkownika
marek
Posty: 1559
Rejestracja: 22 gru 2009, 22:06

RE: s301d zawory

Post autor: marek »

To może pożycz a warsztatu rozwiertak.Nawet z mechanikiem.:D A o panewkach to pisałem ogólnie a nie o tym konkretnie silniku.Jak jest na łożyskach to faktycznie nie da się natychmiast rozebrać.
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: s301d zawory

Post autor: oman7 »

Baro zrób tak jak pisze Marek lepiej dać flaszkę niż kupować rozwiertak który użyjesz jeden raz.*tup*
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 4857
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: s301d zawory

Post autor: Bolszewik »

Chyba był to rozwiertak nastawny 24 ale nie bardzo pamiętam.

Kupować na jeden raz nie warto.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
Awatar użytkownika
baro
Posty: 583
Rejestracja: 19 sty 2010, 19:17

RE: s301d zawory

Post autor: baro »

No niestety trzabedzie komuś na flaszke dać :P Czekam na uszczelki z andori zrobię tulejkę złoże ustawie kąt wtrysku i zobaczymy co bedzie... Oczywiscie dam znać :D



Uszczelki przyszły dzis wyogladałem tłok jednak bił o głowice nieznacznie Ale bił wiec żle wyoglądałem wcześniej...... Na nagarze było widać... Tak więc mamy nowa główke korbowodu pięknie spasowana zero luzu nowe uszczelki kont wtrysku był ok nie ruszam... Teraz tak przyszły 4 nowe podkąadki w zestawie w starym też tyle ich było. ja wcześniej pod cylindrem miałem 3 ale ze już były zakłądane chyba z 3 razy jak i ta pod głowice wiec daje nowe 2 cienkie jedna grubą nimi sie reguluje komore spalania prawda? czy wie ktoś jaką powinna miec wysokosć komora spalania?
chodkii
Posty: 147
Rejestracja: 22 sty 2008, 23:51

RE: s301d zawory

Post autor: chodkii »

niedojscie tłoka wys kom spalania 0,65-0,85mm
Awatar użytkownika
baro
Posty: 583
Rejestracja: 19 sty 2010, 19:17

RE: s301d zawory

Post autor: baro »

Panowie dałem 4 uszczelki pod cylinder nową pod głowice nowa główka korbowodu i odpaliłem no poezja!!! To nigdy tak pięknie nie pracowało tak miekko :D !!



A wiec tak dziwne dzwięki powróciłypomimo moich próśb w strone domowników by nie jeździc samem z silnikiem w takiej kondycji nie usłuchali coś jebło silnik stoji obstawiam na łożyska na wale lub wał...A mieli nie ruszać w przyszłym tygodniu miałem rozebrac do weryfikacji to sie odśnieżac zachciało;/ zapodam zdjecia i jakieś szersze reflekcje z sekcji zwłok ;/ a szkoda go oby bloku nie uszkodziło i głowicy;/
ODPOWIEDZ