s301d zawory
RE: s301d zawory
Był dziś u mnie Kumpel troche więcej silników odemnie rozebrał swierdził że wał jest ok a panewkę pasuje zrobić problem tkwi w tym iż nie wiem jak taki rozwiertak ma wyglądać żeby go kupić niema ktoś zdjęcia? A targać walu żeby komuś to oddac powiem szczerze ze mi się nie chce:P
RE: s301d zawory
W korbowodzie jest tulejka a nie panewka.Panewki są na wale i pasuje się je skrobakiem. Nastawny rozwiertak wygląda tak.http://allegro.pl/rozwiertak-nastawny-3 ... 57663.htmlTen jest przykładowy bo do tulejki musisz dobrać odpowiedni rozmiar.To droga ,,zabawka" jak na jeden raz. Lepiej podejść do warsztatu z samym korbowodem i rozwiercą za browara.A nawet flaszka wyjdzie taniej.
RE: s301d zawory
niestety tutaj wal jest tak w 2sówie czopy są nabijane na sworzeń a korbowód na łożysku igiełkowym a jest troszkę zabawy coby wał wyjąc...
Niewiem czy podobnego cuda nie mam w pracy
Niewiem czy podobnego cuda nie mam w pracy
RE: s301d zawory
To może pożycz a warsztatu rozwiertak.Nawet z mechanikiem. A o panewkach to pisałem ogólnie a nie o tym konkretnie silniku.Jak jest na łożyskach to faktycznie nie da się natychmiast rozebrać.
RE: s301d zawory
Baro zrób tak jak pisze Marek lepiej dać flaszkę niż kupować rozwiertak który użyjesz jeden raz.*tup*
RE: s301d zawory
Chyba był to rozwiertak nastawny 24 ale nie bardzo pamiętam.
Kupować na jeden raz nie warto.
Kupować na jeden raz nie warto.
RE: s301d zawory
No niestety trzabedzie komuś na flaszke dać Czekam na uszczelki z andori zrobię tulejkę złoże ustawie kąt wtrysku i zobaczymy co bedzie... Oczywiscie dam znać
Uszczelki przyszły dzis wyogladałem tłok jednak bił o głowice nieznacznie Ale bił wiec żle wyoglądałem wcześniej...... Na nagarze było widać... Tak więc mamy nowa główke korbowodu pięknie spasowana zero luzu nowe uszczelki kont wtrysku był ok nie ruszam... Teraz tak przyszły 4 nowe podkąadki w zestawie w starym też tyle ich było. ja wcześniej pod cylindrem miałem 3 ale ze już były zakłądane chyba z 3 razy jak i ta pod głowice wiec daje nowe 2 cienkie jedna grubą nimi sie reguluje komore spalania prawda? czy wie ktoś jaką powinna miec wysokosć komora spalania?
Uszczelki przyszły dzis wyogladałem tłok jednak bił o głowice nieznacznie Ale bił wiec żle wyoglądałem wcześniej...... Na nagarze było widać... Tak więc mamy nowa główke korbowodu pięknie spasowana zero luzu nowe uszczelki kont wtrysku był ok nie ruszam... Teraz tak przyszły 4 nowe podkąadki w zestawie w starym też tyle ich było. ja wcześniej pod cylindrem miałem 3 ale ze już były zakłądane chyba z 3 razy jak i ta pod głowice wiec daje nowe 2 cienkie jedna grubą nimi sie reguluje komore spalania prawda? czy wie ktoś jaką powinna miec wysokosć komora spalania?
RE: s301d zawory
Panowie dałem 4 uszczelki pod cylinder nową pod głowice nowa główka korbowodu i odpaliłem no poezja!!! To nigdy tak pięknie nie pracowało tak miekko !!
A wiec tak dziwne dzwięki powróciłypomimo moich próśb w strone domowników by nie jeździc samem z silnikiem w takiej kondycji nie usłuchali coś jebło silnik stoji obstawiam na łożyska na wale lub wał...A mieli nie ruszać w przyszłym tygodniu miałem rozebrac do weryfikacji to sie odśnieżac zachciało;/ zapodam zdjecia i jakieś szersze reflekcje z sekcji zwłok ;/ a szkoda go oby bloku nie uszkodziło i głowicy;/
A wiec tak dziwne dzwięki powróciłypomimo moich próśb w strone domowników by nie jeździc samem z silnikiem w takiej kondycji nie usłuchali coś jebło silnik stoji obstawiam na łożyska na wale lub wał...A mieli nie ruszać w przyszłym tygodniu miałem rozebrac do weryfikacji to sie odśnieżac zachciało;/ zapodam zdjecia i jakieś szersze reflekcje z sekcji zwłok ;/ a szkoda go oby bloku nie uszkodziło i głowicy;/