Na zdjęciach jednak dobrze nie widać więc opisowo i dokładniej. U mnie warstwami jest następująco od wierzchniej:
1. Kadłub skrzynia i osprzęt silnika:
1.1. Czarny odłazi płatami nawet na myjce. Na 100% wymysł ostatniego właściciela.
1.2. Jasny szary zbliżony do RAL7000 wyłazi we wszystkich miejscach nawet dekle zaworów są polakierowane ale bez podkładu i z chodzi płatami. Tu nie jestem pewien czy to aby nie jakaś ingerencja użytkownika.
1.3. Najtrwalszy kolor szaro/niebieski bardzo zbliżony do RAL7031 jest wszędzie i nie widać żadnych warstw pod nim w miejscach gdzie jest przetarty.
2. Blachy
2.1. Czerwień to na 100% wymysł użytkownika zapominamy o niej.
2.2. Zieleń Sygnałowa zbliżona do RAL6032
2.3. Pod zielenią jest jasny szary zbliżony do RAL7000 i nie widać żadnych już nic pod nim.
3. Felgi
3.1. Biel to na 100% ingerencja późniejsza
3.2. Kość słoniowa / Biel perłowa zbliżona do RAL1013
3.3. Niebiesko/szary RAL7031
Pytanie zatem brzmi co jest prawdziwe a co nie. Czy możliwe jest to że:
1. Kadłub i Felgi pomalowana są trwałym podkładem w kolorze niebiesko/szarym RAL7031
2. Felgi dodatkowo malowane są w kolor zbliżony od Perłowo białego RAL1013
3. Najważniejsze, czy kadłub był potem malowany na jasnoszary czy jest to ingerencja właściciela.
4. Blachy są pomalowane podkładem jasnoszarym i następnie na zielono.
Może ktoś z Was ma jakieś własne ustalenia w tym temacie i uda się w końcu ustalić całkowicie schemat malowania. Na razie skupiłem się ogólnie na kolorach potem przyjdzie czas na szczegóły co było a co nie było malowane.
