Witam.!
stałem sie posiadaczem ciagniczka, poczatkowo myslalem, ze to 328, ale po zdemontowaniu glowicy i wyciagnieciu cyylindrow okazalo sie, ze maja one srednice 98mm i prawdopodobnie jest to silnik c 325. Niestety nigdzie nie moge dostac kompletow naprawczych, Prosze o rade, czy dalsze poszukiwania maja sens, czy wymyslec cos innego...
z gory dzieki i pozdro
c 325
- Jacek ze Skansena
- Posty: 2786
- Rejestracja: 17 paź 2006, 11:22
RE: c 325
Daj rozwiercić na cylindry od c 330 lub szukaj nowych. Można też wcinać płaszcz. Myślę, że można.
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: c 325
tak tylko gdzie szukac nowych...??
Czy po rozwierceniu i zalozeniu tych od 330 wszystko bedzie pasowac z walem?
Czy po rozwierceniu i zalozeniu tych od 330 wszystko bedzie pasowac z walem?
RE: c 325
Jeśli dobrze poszukasz znajdziesz jeszcze te części.
Szkoda rozwiercać blok na tuleje od C330, dlatego że osłabisz jego konstrukcję. Zanim jeszcze rozpoczniesz coś działać poszukaj uszczelki pod głowice (bardzo trudno ją dostac - może ktoś ci dorobi?) i sprawdż dobrze głowicę. Te częsci są bardzo trudno osiągalne.
Ja ze swej strony mogę ci zaoferować tłoki nowe 98mm nadwymiarowe
na 1 wszy szlif do C325, ale wtedy powstanie problem pierścieni.
powodzenia!
Szkoda rozwiercać blok na tuleje od C330, dlatego że osłabisz jego konstrukcję. Zanim jeszcze rozpoczniesz coś działać poszukaj uszczelki pod głowice (bardzo trudno ją dostac - może ktoś ci dorobi?) i sprawdż dobrze głowicę. Te częsci są bardzo trudno osiągalne.
Ja ze swej strony mogę ci zaoferować tłoki nowe 98mm nadwymiarowe
na 1 wszy szlif do C325, ale wtedy powstanie problem pierścieni.
powodzenia!
RE: c 325
WitamWiesiek napisał/a:
Witam!
podczas przegladania i instrukcji do C325 zauwazyłęm na foto traktora, na prawym błotniku 4 podkładki i 4 uchwyty na paski.
Okazało sie jest to miejsce na karnister!!!
Moja 25tka posiada te uchwyty ale nie posiada tych podkładów./mozna je zamocowac - otwory są/
czy ktos wie jaki karnister projektant miał na myśli , bo współczesny klasyczny sie nie mieści , ze względu na zainstalowaną lampę kierunkowskazu
chciałbym zamocowac ten karnister , ale co zrobic z kierunkowskazem?
Odgrzewam trochę fragment dyskusji o 'zawartości' błotników w C-325. O ile ustalono już, że kierunkowskazy znane potem z 328 i 330 pojawiły się już w późnej 325, o tyle nie mam pewności czy wcześniej nie było innych? Wątpliwość zakiełkowała gdy w miejscu gdzie później pojawiły się popularne dwustronne migacze znalazłem dwa wyglądające na fabryczne otwory bodaj 6mm.
Namieszało mi też zdjęcie 325 z Allegro, która posiada zwykłe kierunki mocowane w tych miejscach na blaszkach:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/903 ... 7f899.html
Oczywiście klosze ze zdjęcia są już późniejsze, ale mocowanie wydaje się pasować to wspomnianych otworów. Czy ktoś z Was kojarzy czy była jakaś wcześniejsza wersja kierunkowskazów i jak mogły wyglądać? A jeśli trop jest fałszywy to do czego mogły służyć te otwory?
Pozdrawiam