
Majorek Sławka.
RE: Majorek Sławka.
Podoba mi się ta duża przestrzeń , że na wszystko jest miejsce, i czujesz się wówczas swobodnie 

RE: Majorek Sławka.
Na dobrą robotę miło patrzeć!
A robienie w klitkach, ciasnych warsztatach, na klepiskach itp jest bardzo niebezpieczne, za dużo rzeczy pod nogami...
A robienie w klitkach, ciasnych warsztatach, na klepiskach itp jest bardzo niebezpieczne, za dużo rzeczy pod nogami...
Rolnik amator, wiejski mechanizator ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Znów kilka nowych części do silnika.
Dziś opróżniłem blok silnika ze wszystkich jego wnętrzności.Zostawiłem tylko tuleje.Samego mycia to na trzy dni...smalec w nim taki,że szkoda gadać.
Dziś opróżniłem blok silnika ze wszystkich jego wnętrzności.Zostawiłem tylko tuleje.Samego mycia to na trzy dni...smalec w nim taki,że szkoda gadać.
- Jacek ze Skansena
- Posty: 2786
- Rejestracja: 17 paź 2006, 11:22
RE: Majorek Sławka.
Sławek byłem dzisiaj blisko twojej chaty ale musiałem gnać. Żałuje bardzo.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Szkoda,ale będzie następny raz.A gdzie byłeś mogę wiedzieć,u kogoś z ,,naszych,,?
- Jacek ze Skansena
- Posty: 2786
- Rejestracja: 17 paź 2006, 11:22
RE: Majorek Sławka.
Z Grudziądza do Golubia gnałem.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Wszystko w temacie.Czy w tym roku tez zrobimy rozpoczęcie sezonu w Książkach?Dziś znów przybyło trochę nowych części do silnika.Zdjęcia wieczorem.
Silnik oprócz wału,tulei i głowic dostanie wszystko nowe.Tak postanowiłem.Nie mam zamiaru już tam drugi raz zaglądać.Raz dobrze i porządnie.
Silnik oprócz wału,tulei i głowic dostanie wszystko nowe.Tak postanowiłem.Nie mam zamiaru już tam drugi raz zaglądać.Raz dobrze i porządnie.
RE: Majorek Sławka.
Czyli poziom techniczny będzie dla Ciebie standardowy:)
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: Majorek Sławka.
no chrapek widze grzejesz ładnie z robotą i na poziomie tak trzymaj:p
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Znacie mnie już trochę i jak widzę,że jest kiepsko,albo nawet jak ktoś fuchę odstawia to szczerze to mówię...W tym przypadku nie było kiepsko,ale 100% zdrowia też nie było...a u mnie to jak robić to robić a jak robić byle jak to lepiej nie robić wcale.Ursus napisał/a:
Czyli poziom techniczny będzie dla Ciebie standardowy:)
Na kwiecień planowy odbiór bez tylnych błotników...będę miał do zlotów kolejne dwa miesiące żeby ogarnąć sprawę błotników.Przemo napisał/a:
no chrapek widze grzejesz ładnie z robotą i na poziomie tak trzymaj:p
RE: Majorek Sławka.
Te oryginalne części z Ursusa dobre są ?
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Miały być dziś jeszcze tłoki ze starych zapasów,ale się nie wyrobiłem.Do poniedziałku przerwa.Ale to nic.Samego mycia tak jak mówiłem na trzy dni.Najgorzej będzie doprowadzić do kultury ten blok.Takich złogów i osadów to nie widziałem już dawno.Ale poradzimy na to.
Chciałbym jeszcze nakreślić jedną istotną rzecz dla posiadaczy Majorków.Koła rozrządu wbrew opiniom posiadają tą samą ilość zębów co C-4011/355/360.Jedyna różnica wynika z koła napędu wałka sprężarki i pompy wtryskowej,ale nie w ilości zębów tylko konstrukcji.Koło to posiada mimośród do napędu pompki zasilającej.Ot różnica.To koło do zdobycia nowe rzecz w 95 procentach nie możliwa.Ja trafiłem używane ale w bardzo dobrym stanie.
Każdy element układu rozrządu śmiało można adoptować z polskich Ursusów C-4011/355/360.Wszelkie osie kół pośrednich,łożyska,podkładki,zabezpieczenia,wpusty są takie same.Dobre.Już kilka silników na tych częściach z Waryńskiego zrobiłem.Na razie reklamacji nie było.
Chciałbym jeszcze nakreślić jedną istotną rzecz dla posiadaczy Majorków.Koła rozrządu wbrew opiniom posiadają tą samą ilość zębów co C-4011/355/360.Jedyna różnica wynika z koła napędu wałka sprężarki i pompy wtryskowej,ale nie w ilości zębów tylko konstrukcji.Koło to posiada mimośród do napędu pompki zasilającej.Ot różnica.To koło do zdobycia nowe rzecz w 95 procentach nie możliwa.Ja trafiłem używane ale w bardzo dobrym stanie.
Każdy element układu rozrządu śmiało można adoptować z polskich Ursusów C-4011/355/360.Wszelkie osie kół pośrednich,łożyska,podkładki,zabezpieczenia,wpusty są takie same.Dobre.Już kilka silników na tych częściach z Waryńskiego zrobiłem.Na razie reklamacji nie było.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 lis 2013, 20:30
RE: Majorek Sławka.
chrapek3011 napisał/a:
Chciałbym jeszcze nakreślić jedną istotną rzecz dla posiadaczy Majorków.Koła rozrządu wbrew opiniom posiadają tą samą ilość zębów co C-4011/355/360.Jedyna różnica wynika z koła napędu wałka sprężarki i pompy wtryskowej,ale nie w ilości zębów tylko konstrukcji.Koło to posiada mimośród do napędu pompki zasilającej.Ot różnica.To koło do zdobycia nowe rzecz w 95 procentach nie możliwa.Ja trafiłem używane ale w bardzo dobrym stanie.
Każdy element układu rozrządu śmiało można adoptować z polskich Ursusów C-4011/355/360.Wszelkie osie kół pośrednich,łożyska,podkładki,zabezpieczenia,wpusty są takie same.<br><br><br><br>Dobre.Już kilka silników na tych częściach z Waryńskiego zrobiłem.Na razie reklamacji nie było.
Kod: Zaznacz cały

- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Tyle że to koło wałka pompy wtryskowej i sprężarki od C-4011/355/360 ma zastosowanie tylko w dwóch rodzajach silnika Z-3001.W wydaniu drugim,gdzie pompka zasilająca znajduje się na pompie wtryskowej i w wydaniu trzecim gdzie pompa jest mocowana za kołnierz tak jak C-4011/355/360.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 lis 2013, 20:30
RE: Majorek Sławka.
Pompkę zasilającą mam na pompie wyryskowejchrapek3011 napisał/a:
Tyle że to koło wałka pompy wtryskowej i sprężarki od C-4011/355/360 ma zastosowanie tylko w dwóch rodzajach silnika Z-3001.W wydaniu drugim,gdzie pompka zasilająca znajduje się na pompie wtryskowej i w wydaniu trzecim gdzie pompa jest mocowana za kołnierz tak jak C-4011/355/360.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
To wszystko potrzebne w sklepach.I jak zwykle polecam szał wymieniania.Pozdrawiam.
RE: Majorek Sławka.
Dobrze Chrapek, że piszesz które części pasują od innych modeli, bo często słyszę teksty typu "Panie do MAJORA... już nigdzie Pan nowych części nie kupisz!", ale są też i takie teksty "MAJOR'ek..., to wszystko to samo co w 60'ce" i bądź tu człowieku mądry kto ma rację, a tak czarno na białym pisze co pasuje, a co nie *tup*
Facebook. old URSUS tractor
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Bo jak się idzie do sklepu i się powie,że do Majorka to każdy gały przewraca...a jak powiesz,że do 60-siątki to się już inaczej słyszy...teraz wystarczy tylko się w domu przygotować z dwóch katalogów Majorka i C-360 i porównać nr-y albo wziąć daną część do ręki.Metoda wypracowana przez ostatnie lata.