T-25 Władimirec - różne problemy
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 sty 2015, 10:07
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
nie wstydzę się tylko piszę jakie kupiłem mogłem faktycznie kupić buble ale jeszcze raz ci powtarzam że nie było śladów na cylindrach i tłokach żeby były używane.
sprzedawca powiedział że tłoki i cylindry były ukraińskie a pierścienie gmp.
to teraz muszę kupić nowe zestawy bo te co kupiłem miały założone pierścienie.jak wkładałem sworzeń w tłok to wchodził bardzo ciasno i nie było widać żeby ktoś wcześniej go tam kład tak samo z cylindrem.
chyba że faktycznie trafiłem na jakieś gówniane części.
zacznę od sprawdzenia tłoków czy dobrze założyłem.
co do luzów to pierścienie muszą mieć delikatny luz bo pod wpływem gorąca się rozszerzają .
sprzedawca powiedział że tłoki i cylindry były ukraińskie a pierścienie gmp.
to teraz muszę kupić nowe zestawy bo te co kupiłem miały założone pierścienie.jak wkładałem sworzeń w tłok to wchodził bardzo ciasno i nie było widać żeby ktoś wcześniej go tam kład tak samo z cylindrem.
chyba że faktycznie trafiłem na jakieś gówniane części.
zacznę od sprawdzenia tłoków czy dobrze założyłem.
co do luzów to pierścienie muszą mieć delikatny luz bo pod wpływem gorąca się rozszerzają .
-
- Posty: 250
- Rejestracja: 24 mar 2013, 12:11
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Z ukrainy od jakiegoś czasu są najgorsze części, ja jednak stawiam na złą regulację pompy, co do słabości ciągnika to mógłbyś dokładniej opisać, jak pracuje, czy dymi, itp. robiłeś coś jeszcze, czy tylko to co napisałeś.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 sty 2015, 10:07
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
podczas prac polowych typu orka agregatowanie ciągnik nie chce się rozpędzić do maksymalnych obrotów .na przykład jadąc z pustą przyczepom d47 pod górkę nie zbyt stroma będąc rozpędzony wcześniej to podczas wjazdu pod górkę spadają obroty i muszę redukować biegi ale ciągnik nie dymi.
-
- Posty: 250
- Rejestracja: 24 mar 2013, 12:11
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Jak nie dymi to napewno trzeba zwiększyć dawkę paliwa, bo obciążony ciągnik powinien trochę dymić jeśli obroty spadają.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Witam Panowie. Pytanie trochę z innej beczki, ale mniejsza z tym
Przymierzam się do zakupu pługu UG 2x35. Czy władek da sobie rade z takim sprzętem. Opony mam 12.4 a silnik moc ma
. Wiem, że to zależy w dużej mierze od warunków glebowych itd. ale proszę o opinie na temat takiego zestawu.


-
- Posty: 250
- Rejestracja: 24 mar 2013, 12:11
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Prawdopodobnie większość używa takiego pługa do władka, ja również.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Szanowni Koledzy , mam pytanie. Zauważyłem,że w niektórych nowszych kabinach do T25 zamontowane jest ogrzewanie powietrzem z cylindrów. Czy ktoś z kolegów ma może zdjęcie albo rysunek tego " chwytaka ciepłego powietrza" z cylindrów. W jaki sposób jest zamocowany. Zamontowałem sobie kabinę "chojnowską" od C330 do swojego T25 i planuję zrobić ww ogrzewanie do niej.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Ogrzewanie to jest tak rozwiązane,że ściągasz osłonę tą pod kolektorem, na cylindrach jest przykręcona na motylka(przynajmniej u Mnie tak jest) i zamiast tej blaszanej pełnej, zakładasz taką samą ale z kawałkiem wspawanej rury z dopasowanym kawałkiem elastycznej harmonijki. Dzisiaj w sklepach jest wybór aluminiowych przewodów wentylacyjnych do oporu. Drugi koniec do kabiny i jest ogrzewanie usprawnienia wedle fantazji użytkownika. Najlepiej jest zamontować przy kabinie klapkę którą przymyka się wlot powietrza, taki patent jak w piecach na czopuchu.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Dziękuję za odpowiedź , szukałem gotowego elementu do T25 który przykręca się do cylindrów, ale nic nie znalazłem. Są ale do C330. Będę musiał zrobić to sobie sam.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Znów poszukuję chemii ....
Panowie penie nie tylko ja nienawidzę wycieków i kidania się oleju. Niestety nasze maszyny nie są z tych suchych i trzeba o nie nieustannie dbać i poprawiać.
Problem wraca cyklicznie: uszczelki osłon popychaczy zaworów. Wymieniałem je .... nie wiem ile razy. W sumie jest osiem sztuk. Teoretycznie osiągnałem sukces bo kida się tylko z jednej ....
Przerobiłem już temat wybrania najlepszych egzemplarzy. Kobitka która sprzedawała w sklepie popatrzyła na mnie jak na idiotę gdy poprosiłem o ją o paczkę gumek i wybrałem pięć najlepszych.
Mogę znów to rozebrać i wymienić bez gwarancji sukcesu, albo po pół roku znów coś puści. Poszukuje jakiegoś lepiszcza dzięki któremu przykleję gumkę do korpusu i rurki tak by to wytrzymało .... długo.
Puszcza dolna uszczelka od strony akumulatorów.
Hermetyk odpada bo robi się twardy jak żywica.
Silikon też raczej nie zda egzaminu.
Proszę o poradę ?
Panowie penie nie tylko ja nienawidzę wycieków i kidania się oleju. Niestety nasze maszyny nie są z tych suchych i trzeba o nie nieustannie dbać i poprawiać.
Problem wraca cyklicznie: uszczelki osłon popychaczy zaworów. Wymieniałem je .... nie wiem ile razy. W sumie jest osiem sztuk. Teoretycznie osiągnałem sukces bo kida się tylko z jednej ....
Przerobiłem już temat wybrania najlepszych egzemplarzy. Kobitka która sprzedawała w sklepie popatrzyła na mnie jak na idiotę gdy poprosiłem o ją o paczkę gumek i wybrałem pięć najlepszych.
Mogę znów to rozebrać i wymienić bez gwarancji sukcesu, albo po pół roku znów coś puści. Poszukuje jakiegoś lepiszcza dzięki któremu przykleję gumkę do korpusu i rurki tak by to wytrzymało .... długo.
Puszcza dolna uszczelka od strony akumulatorów.
Hermetyk odpada bo robi się twardy jak żywica.
Silikon też raczej nie zda egzaminu.
Proszę o poradę ?
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
@Bolszewik spróbuj na tym ja obecnie wszystko na tym składam zamiast uszczelek,oczywiście gdzie nie potrzeba dystansu w postaci uszczelki.
http://www.sklepy24.pl/sklep/tlokianek_ ... zy-200ml/3
http://www.sklepy24.pl/sklep/tlokianek_ ... zy-200ml/3
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Ja spróbuję podejść do tematu trochę inaczej , nie szukać uszczelniacza do uszczelek osłon popychaczy , ale same uszczelki wykonać z innego materiału niż guma np. poliuretanu. Zastanawiam się czy można by było je wytoczyć np. z takich wałków.
http://www.contakt.pl/poliuretan-prt-80 ... 35d350b298
Może któryś z Kolegów na doświadczenia w toczeniu w takim materiale.
http://www.contakt.pl/poliuretan-prt-80 ... 35d350b298
Może któryś z Kolegów na doświadczenia w toczeniu w takim materiale.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Victor Reinz najlepsza pasta do mis oleju dekli zaworowych itp .Kiedys jak miałem w samie s301d i mi ciekło z pod rur lasek popychaczy złozyłehm na Reinzie i był spokój!!!
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Wytoczenie uszczelek to bardzo ciekawy pomysł.
Jak by co piszę się na komplet.
Co do tego lepiszcza to rozebrać całość i złożyć na silikonie czy wystarczy wyczyścić i okleić uszczelkę. Powiem szczerze że nie chce mi się tego rozkładać, a wyciek nie jest duży.
Jak by co piszę się na komplet.
Co do tego lepiszcza to rozebrać całość i złożyć na silikonie czy wystarczy wyczyścić i okleić uszczelkę. Powiem szczerze że nie chce mi się tego rozkładać, a wyciek nie jest duży.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Najlepiej rozebrać,a gdzie puszcza przy rurce czy korpusie silnika.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Dziś oczyściłem, wymyłem benzyną ekstrakcyjna, rozgrzałem farelką i obsmarkałem silikonem.
Okazuje się że guma stwardniałą, możliwe że nieco wylazła z korpusu silnika (1 mm max przyrównując do pozostałych).
Nie wygląda to za ładnie zobaczymy czy złapie. Puściłem nadmuch z farelki żeby lepiej zaschło.
Okazuje się że guma stwardniałą, możliwe że nieco wylazła z korpusu silnika (1 mm max przyrównując do pozostałych).
Nie wygląda to za ładnie zobaczymy czy złapie. Puściłem nadmuch z farelki żeby lepiej zaschło.
-
- Posty: 250
- Rejestracja: 24 mar 2013, 12:11
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Ja u siebie złożyłem wszystko na silikon zwykły czerwony, już prawie pięć lat i sucho, zrobiłem to przy okazji remontu góry silnika, oczywiście wszystko dokładnie umyte benzyną i założyłem oryginalne uszczelki, które kiedyś zdemontowałem, były trochę twarde, ale nie puchną tak jak nowe które sprzedali mi w paru sklepach, podstawa sukcesu to dobre odtłuszczenie powierzchni.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Uczciwie mówiąc nie wróże sobie sukcesu obsmarkaniem silikonem.
Spróbowałem bo nie chce mi się rozkręcać *annoy*
Jak wyschnie to jutro zrobię test. Jeśli będzie się kidało to trzeba rozkręcać i wymieniać.
PS. Ile mogą być warte uszczelki z POLIURETANU ? Może by to komuś zlecić, ale trzeba by zamówić sensowną ilośc sztuk żeby to miało sens.
Spróbowałem bo nie chce mi się rozkręcać *annoy*
Jak wyschnie to jutro zrobię test. Jeśli będzie się kidało to trzeba rozkręcać i wymieniać.
PS. Ile mogą być warte uszczelki z POLIURETANU ? Może by to komuś zlecić, ale trzeba by zamówić sensowną ilośc sztuk żeby to miało sens.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Wałek poliuretanu 40x500 mm kosztuje 69,90 zł myślę że spokojnie wyszło by z niego 15 szt uszczelek tj. 4.60 zł plus robocizna tokarza. Ceny w zakładach rzemieślniczych to 40-150 zł za godzinę toczenia. Nie mam pojęcia ile czasu potrzebował by tokarz na ich wykonanie.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Pytanie jak obrabia się pouliretan ?
Czy do tego trzeba specjalne maszyny ?
Cena 100 - 150 zł za komplet tj. 8 sztuk była chyba do zaakceptowania ?
PS. nie sprawdzałem jeszcze klejenia, może jutro odpalę traktor i trochę pojeżdżę żeby go zagrzać i sprawdzić.
Czy do tego trzeba specjalne maszyny ?
Cena 100 - 150 zł za komplet tj. 8 sztuk była chyba do zaakceptowania ?
PS. nie sprawdzałem jeszcze klejenia, może jutro odpalę traktor i trochę pojeżdżę żeby go zagrzać i sprawdzić.