Kupiłem kolebę karolinka z silnikiem malucha i mam mocne luzy w układzie kierowniczym. Jeszcze nie sprawdziłem czy to końcówki, czy coś innego, ale pytanie czy takie części to są wogóle do dostania?
Drugie pytanie - chciałem założyć szerokie opony w jodełkę, wie ktoś jakie można tam założyć tzn jaki rozmiar i nośność?




 Dodam jeszcze jedno. Luzu ma nie być gdy wąs przekładni znajduje się w swoim środkowym położeniu i kołach ustawionych dokładnie do jazdy na wprost. Jeżeli ktoś źle dobrał długość drążka kierowniczego między kolumną a osią skrętną to luz będzie zawsze. przy kołach ustawionych na wprost.Piszesz że u Ciebie luz to pół obrotu koła kierownicy , to może zachodzić taki właśnie przypadek.Bo to za dużo jak na ,, zwykły,, luz.Ustaw jak najmniejszy luz na kole kierownicy i dopiero zobacz jak ustawione są koła Skoryguj ostawienie do jazdy na wprost długością drążka.
 Dodam jeszcze jedno. Luzu ma nie być gdy wąs przekładni znajduje się w swoim środkowym położeniu i kołach ustawionych dokładnie do jazdy na wprost. Jeżeli ktoś źle dobrał długość drążka kierowniczego między kolumną a osią skrętną to luz będzie zawsze. przy kołach ustawionych na wprost.Piszesz że u Ciebie luz to pół obrotu koła kierownicy , to może zachodzić taki właśnie przypadek.Bo to za dużo jak na ,, zwykły,, luz.Ustaw jak najmniejszy luz na kole kierownicy i dopiero zobacz jak ustawione są koła Skoryguj ostawienie do jazdy na wprost długością drążka.


