

https://www.nettikone.com/en/zetor/25-k/1824056
https://www.youtube.com/watch?v=MeoTeOyGSdc
https://www.youtube.com/watch?v=SXXW5-KHeOo
https://www.youtube.com/watch?v=NJfHCxYjGFI
Co lakieru - niestety farby "z puszki" są najgorszym wyborem. Niestety często oprócz koloru i jakość farby jest gorsza niż te z profesjonalnych mieszalni. Na przyszłość musiałbyś sobie wybrać wymarzony kolor wg palety RAL lub zanieść do mieszalni jakąś część w tym wymarzonym kolorze - wówczas oni dobiorą i nawet jeśli nie będzie tego wprost z RAL - jak np. mój pierwszy 25K albo C-325 - to dobierają z palety jakiegoś producenta. I tak na Boćku wyszło Volvo a na Ursusiku Fiat

Odnośnie wydechu - tak jak Jarek napisał, kolektor wydechowy musi być taki, że po odwróceniu go, kołnierz łączący wypada od tyłu. W kolektorze górnym, jest wówczas bardziej z przodu - co koliduje z prądnicą i wlewem oleju jeśli chcemy tradycyjnie od razu w dół go poprowadzić bez jakichś dziwacznych "zakrętów". No i kolektor musi mieć kołnierz, a nie szyjkę do tłumika.
Kolektor górny mógłby pasować do dolnej, ale starej wersji - gdzie jest prądnica 6V na wsporniku z ceownika przykręconym do misy wspornika osi przedniej, a pokrywa silnika jest typu, gdzie wlew oleju jest bliżej tyłu.