Pierwsze to sprawdź stan kabli i połączeń elektrycznych między akumulatorem a rozrusznikiem - zarówno plus jak i masę - jak gdzieś będzie ciulowy styk to będzie słabo kręcił albo tylko pstrykał zamiast się załączać.
Ja kasuję posty użytkownika: gumiok i innych którzy nie odpowiadają regulaminowi.
Przepraszam jeśli nie robię tego na czas.
Proszę nie reagować na nierozsądne posty, to tylko dodatkowo zaśmieca forum, staram się je na bieżąco kasować.
"Dyskusje" tego typu powodują tylko eskalację wzajemnych niechęci.
Proszę o pisanie na PW jeśli czegoś nie zauważę.
Nie wiem ,czy dobrze Cię rozumiem,ale jeśli rozrusznik włącza się zawsze,ale nie zawsze obraca silnik,to ja obstawiam sprzęgło jednokierunkowe.Palcami tego nie stwierdzisz,bo bez obciążenia będzie działać jak należy.
Rozumiem,że rozrusznik kręci się tak jakby na "luzaka"?
Może na tulejkach trzyma jak rozrusznik pracuje pod obciążeniem (raz może przyblokować a drugi raz może działać prawidłowo) a jak nie to dalej z elektromagnesem może coś być.
W elektromagnesie jest to oczko co pociąga dźwignię bendixa, ono jest regulowane na śrubie. Spróbuj je trochę skrócić, by wcześniej ta dźwigienkę zabierało, a tak by nie tarło o wieniec. Może to coś da. Mam podobnie w Zetorze, łapie za 2-3 razem. Wieniec jak lala, podobnie bendix i myślałem by skrócić to trochę, ale nie wiem czy da to jakiś efekt.
Rozrusznik C328 jest bardzo ale tylko podobny do rozrusznika stosowanego w samochodzie Żuk.
Ma inna głowicę oraz bendiks.Bendiks ma tak jak w żuku 9 zębów ale wiekszą średnicę zewnętrzną zębnika.
I tak : zębnik żuka ma fi ok 29 mm , a zębnik c328 ma fi ok 35 mm. Głowica dla c328 jest mniej niż w żuku "wykrecona" i jest wydłużona w kierunku koła zamachowego tak aby zębnik mniej wchodził do silnika.Bendiks do c328 jest trudny do zdobycia.Zastosowanie rozrusznika z żuka w c328 nie pozwala na zazębianie się z wieńcem koła zamachowego ..Rozrusznik do c328 jest oznakowany jako R5b , natomiast od żuka R5.Gdyby była potrzebna głowica do c328 to mam do sprzedania.Moj tel 518722549.