Od początku podstawy do końca obudowy 64 cm. Dalej oczywiście jest koło zamachowe i wał. Koło zamachowe, znaczy się ile wystaje, mogę pomierzyć, ale wał jest spięty z prądnicą i nie wiem jaka jest jego długość. Słabo to widać, ale zupełnie brak żeliwnego korpusu osłaniającego koło zamachowe.
Wysokość od podstawy do nakrętek głowicy 94,5 cm
Zazębiacz wystaje ok 15 cm od początku korpusu. Zatem do 64 cm (pierwsze zdjęcie) należy dodać 15 cm plus koło zamachowe i wał.
Głowica ma ok. 36 cm zatem S323 jest dłuższy o ok. 18 cm.
S-324 widać podwójną głowicę, szersza jest też chłodnica, choć nie wiem czy ta którą widziałem w mierzonym S-322 jest oryginalna, raczej została zaadaptowana z C-360. Silniki które pracowały w lokomotywach miały chłodnicę oleju taką "drabinkę".
Dla