Przewody na pewno za długie. Nie będą pasowały, ale to też zależy od tego jaką tablicę gniazd hydraulicznych masz. Jak oryginał to tym bardziej krótsze muszą być
Możesz kupić zwykłe i skrócić - wyciąć i pospawać na nowo, lub jeśli potrafisz to zalutować końcówki oczkowe tak jak to jest zrobione oryginalnie. Tablicę hydrauliki możesz kupić współczesną, ale wygląda inaczej i nie wiem czy do Majorka rozstaw śrub nie jest węższy nieco, jak w C360
Jeszcze jedna sprawa dosyć pilna. Posiadam 2 kompletne sprzęgła z Majorka ale różnią się od siebie. Porównałem tarcze 1 stopnia i jedna ma 27 cm średnicy a druga 28 cm. Ponadto ta mniejsza ma krótszą tulejke ( tą dłuższą, która idzie w stronę silnika ) i mierzy niecałe 2 cm, a tulejka tej większej ma 2,5 cm.
Dalej sprzęgieł nie rozbierałem, ale które polecacie włożyć do silnika 3011?
Witam, jak wygląda podłączenie ciśnienia oleju w zegarach od 3011 lub 4011? Wygląda tam jakby powinien być przewód wysokiego ciśnienia. Ale jest do kupienia? Czy trzeba coś samemu kombinować?
Patrzyłem to są kompletne czujniki ciśnienia oleju.
Witam. Też odrestaurowuję majorka i na razie puki co podłączyłem zegar zewnętrzny do ciśnienia oleju w celu jego kontroli bo cała reszta jest w proszku. Z doświadczenia wiem ,że do zegarów ciśnienia można zaadoptować przewody hamulcowe gumowe, miałem taki nowy nie pamiętam od czego, być może od polskich samochodów i wiem , że średnice i gwinty pasują do otworu czujnika ciśnienia w bloku silnika i do dokupionego w agromie zegara ,podejrzewam , że pasuje też do oryginalnego zegara a majorku. Do gumowych przewodów hamulcowych można dokupić złączki i dowolnie je łączyć i przedłużać. Problemem może czasem być uszczelnienie połączenia wtedy trzeba użyć na przykład podkładek miedzianych. Pasują też przewody gumowe od tawotnicy . Pozdrawiam