Cześć wszystkim mam zetorka niestety nie wszystko oryginalne....pompa paliwa jest od c328 połączona na pasku rozrządu.Zetirek pali bez problemu ale mamy dwa problemy...jeden to taki że na wyższym biegu się muli nie może wejść na wysokie obroty i pod obciążeniem też mu spadają obroty do zgaśnięcia nawet jak chodzi na wysokich obrotach, druga sprawa to gotowanie i wyrzucanie wody z chłodnicy jak się zagrzeje.Podpowiedzcie co robić pokolei żeby dojść ci jest nie tak?? Czy odrazu ściągać głowice??podejrzenie pęknięcia...??
Ostatnio zmieniony 23 lut 2022, 23:17 przez Mlody88, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak go zgasisz zanim zacznie wyrzucać wodę słychać po odkręceniu korka w chłodnicy taki ni to szum, ni to bulgotanie?
Dusi go bo może za mało paliwa dostaje? Sprawdzałeś filtry paliwowe?
No właśnie filtry są ok szwagier podejrzewa pompę paliwa że za mało paliwa podaje, odkrecilismy przewody paliwowe przy wtryskiwaczach to paliwo tak lekko pluje... Tak ma być czy ma być wyrzut silny??
Wywal te prowizore po co sobie utrudniać ta pompa ma całkiem inną charakterystykę zamień ją na oryginalną bo nic z tego nie będzie.
Jak zimny po odpaleniu zobacz czy nie wydobywają bulki z wody na płynie małych za bardzo nie zobaczy, można również testerem szczelności ale zazwyczaj jest to głowica, upg.
Pompę i wtryskiwacze odkręć i do fachowca daj do sprawdzenia/regulacji. To pierwsze, a drugie to głowicę do sprawdzenia szczelności i będziesz wiedział na czym stoisz. Nikt nie zgadnie ani nie wywróży z opisów jaka jest przyczyna, bo może być ich kilka. Zakamieniona chłodnica też powoduje gotowanie w układzie chłodzenia.
Cześć niebede zaczynał nowego tematu to zmieniam tylko nagłówek żeby nie zaśmiecać forum.Byl majster zobaczył zetorka pogrzebał i stwierdził że nie pali na pierwszego tłoka macie może jakieś pomysły co jest nie tak??chce wrazie czego mu coś podpowiedzieć od was.....paliwo dochodzi jakby co....drugi tłok pali, dodam tylko że uszczelka pod głowicą była odwrotnie założona, macie jakieś rady lub pomysły??podsyłam parę zdjęć Pozdrawiam i proszę o podpowiedzi
Koło pierwszego tłoka od lewej na zdjęciu tulejki od popychaczy są troszkę krótsze i się chowaj w głowice popatrzcie na foto widać jak jest na pierwszym i drugim