mario9812 pisze: ↑18 paź 2021, 19:53
Silnik jak mòwil kolega Widelec jest z 1977r jeśli chodzi o numer ciąnika to jak wynika z jego tabelki patrz 1 strona tematu to poczatek 1975r. Powinny byc już korpusy ciemnoniebieskie .Poza tym sprawdź czy numer skrzyni biegów jest zgodny z tym z mostu
Moznaby dla pewnosci sprawdzic jeszcze daty odlewu sprawdzic na skrzyni kolo sprzegla i pod tylnym mostem.Wychodzi ze jest orginalny C-355 jeszcze nie M ale blisko bo zmiany weszly od numeru 240150 od lipca
Pozwolę sobie zapytać w tym temacie.
Czy jest ktoś w stanie zwymiarować mi położenie otworu w listwie zaczepu polowego od 355? Chodzi mi o otwór w który wchodzi czop mocowany do korpusu skrzyni. Najlepiej zwymiarować wgl od przedniej krawędzi zaczepu (tzn. od strony do której podpina się maszyny, zaznaczone na obrazku) Kupiłem listwę która jest generalnie w dobrym stanie poza tym jednym otworem. Chciałbym go zregenerować, a nie bardzo mam jak odtworzyć ten wymiar i nie znalazłem w internecie dobrego rysunku.
Moja filozofia brzmi: tanio kupić a potem się narobić i nakląć
Wymiar o który pytasz jest bez znaczenia. Jak zrobisz tak jak napisałeś to może się okazać że się nie da założyć tego zaczepu. Zregeneruj ten otwór względem otworu regulującego położenie zaczepu prawo/lewo.
Nie martw się, poradzę sobie
Jest bez znaczenia, ale najprostszy do złapania na frezarce, a nie sądzę żeby rozrzut wymiarów tych zaczepów był tak duży. Whatever. Wymiaru między otworami też nie znam.
Moja filozofia brzmi: tanio kupić a potem się narobić i nakląć
Szubinska ma rację - wystarczy, że będzie inna "paszcza" zaczepu i już będzie kłopot. Takie coś to zakładasz w ciągnik i odmierzasz od środka sworznia - i jest wymiar.
Panie widelec77 tak się składa że jest to foto które sam robiłem. Poza tym wiem doskonale jak wygląda kolor jasny orzech i trzeba być ślepym, aby stwierdzić że to ten sam kolor. Wydaje mi się że kolor jasny orzech jest całkiem bliski oryginałowi. Piszesz że oryginalny odcień szaleje przy aparacie, tak samo jest z kolorem f208. Stąd pojawiło się moje pytanie. Co do jakości to wydaje mi się że jest to średnia półka, choć wiadomo, iż do lakieru samochodowego nie ma startu.
Kumpel kilka lat temu malował skrzynkę narzędziową do c360 f-208,reszta blacharki jest w oryginalnym malowaniu.Jest mała różnica między oryginaĺem a tym f-208.Orzech jasny wpada bardziej wyblakły żółty a f-208 idzie taki bardziej w pomarańcz bardziej żółty kolor.
Ok, dzięki za wyjaśnienie - prosiłbym o umieszczenie tej informacji w pierwszym poście - nie chcę ingerować w jego edycję.
Oczywiście jeśli byś sobie życzył - proponowałem to kiedyś - można tą tabelę umieścić w sekcji artykuły na portalu, gdzie nie ma możliwości komentowania, można też zablokować komentarze - są możliwości. Ale jeśli chcesz to przenieść na inny portal to uszanuję Twoją decyzję, aczkolwiek sądzę, że tego typu zapytań i postów jak wyżej zacytowałeś się nie uniknie.
Wujaszek ma c360 z 81r. Kupował go w Ursusie do dziś jest w oryginale i siatkę w masce ma przykręcona na śruby metalowe chromowane, czyli tak zwane "radełkowane"