No to ja przerobiłem temat nowego typu łożyska oporowego do sprzęgła:
Zakupiony zestaw:

Do w/w należy jeszcze dokupić:
- pieski nowego typu, sprężynki, bolce, zawleczki (szt.3),
- zimering 70x50x10 (szt. 2)
- uszczelka pod tuleję ze zdjęcia.
Warto mieć też awaryjnie uszczelkę pod pompę oleju.
Stary "pies":
Śruba ze starego "psa":
Na tulei napędzającej pompę oleju jest ograniczający zeger. Należy oszlifować mu uszy jak na zdjęciu poniżej bo nie wejdzie do tulei:
Uwaga wbijając sworzeń obracający widełki należy jednocześnie nakładać łożysko oporowe. Inaczej się nie zejdzie.
Możecie spotkać się z opinią że nie da się przerobić / nie pasuje do starego typu sprzęgła - Bzdura.
Sprzęgło po regulacji działa wręcz rewelacyjnie lekko.
Nowy docisk pozbawiony jest tej nieszczęsnej sprężynki cofającej dzięki temu nie pracuje jak nie potrzeba. Obsada łożyska oporowego cofana jest widełkami wycisku, a więc sprężyną która unosi do góry pesał.