Myślę, że dyskusja o olejach w tym temacie powinna dobiec końca, bo za mocno to wyjechało po za remont konkretnego egzemplarza tu relacjonowany. Mateusz zaleje silnik czym będzie uważał, a sądzę, że ilość opinii i argumentacja jest wystarczająca - reszta to będzie tylko "przepychanka" Wnioski każdy wyciągnie sam
Ursus c-325 pisze: ↑08 paź 2021, 20:14
Błotniki po przeszczepie prezentują się tak:
Taka ciekawostka, nie wiem czy gdzieś zauważyliście, błotniki przednie, które miały te szerokie, dolne wsporniki, miały otwory na hlapacze powyżej wspornika.
Ursus c-325 pisze: ↑08 paź 2021, 20:14
Błotniki po przeszczepie prezentują się tak:
Taka ciekawostka, nie wiem czy gdzieś zauważyliście, błotniki przednie, które miały te szerokie, dolne wsporniki, miały otwory na hlapacze powyżej wspornika.
Szerokie wsporniki, które posiadam, odcinałem właśnie z takich błotników...
Tylko w przypadku błotników do C-330. Takie są właśnie na rysunku w Informatorze. Wynika to z tego, że mocowanie było zlicowane z krawędzią błotnika. W C-4011 błotnik wygląda jak u mnie.
Skoro tak piszesz to pewnie tak jest/było.
Chociaż nielogiczne rozwiazanie, czym wyżej wspornik tym bliżej blacha błotnika przy oponie, a w 4011 koło spro większe.
Czekałem na relacje dłuższy czas, za co jestem wdzięczny. Jestem ciekawy, kiedy nastąpi etap złożenia osi w całość.
Czy Tobie udało się zdobyć jakieś ciekawe fanty?