
Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 11 lis 2020, 19:29
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Ma on może więcej takich zaślepek?
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Spytaj Pawła z Retro Traktor
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Jeżeli szukasz koloru idealnego to mieszalnia, jeżeli zadowolisz się podobnym w 90% niemalże to polecam szukać z palety autorenolak lub renolak
z palety ral nie dobierzesz tak idealnie
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Tak, tak prawdopodobnie przed samym malowaniem pojadę i dobiorę 

Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Regenerował ktoś z was siedzenie w 4011/355?, bo zastanawia mnie rozmiar sworzni tych większych jakie są to rozmiary
Będę wdzięczny za odpowiedź
Będę wdzięczny za odpowiedź
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Gdybyś był zdesperowany i zadowolił się dorabianymi , "białymi" nakrętkami (a dokładniej pożółkło kremowymi) to daj znać. Gwint 14x1.0

Choć przyznaje, że nie wiem które i kiedy, ciągniki, miały białe nakrętki i dźwigienki...

Opisany był, że do czeskich oraz ifa, dkw...
Nakrętka i gwint jest 16mm.
Biała dźwigienka z tego przełącznika była wyższa od czarnej ( jak u Ciebie) o jakieś 2-3mm
.
Otwór w kokpicie 4011 jest 14mm z podcięciem więc założyć nie dałoby się, nie wiem jak w c355?
...... ale biala dźwigienka przydała się i tak wygląda składak


Choć przyznaje, że nie wiem które i kiedy, ciągniki, miały białe nakrętki i dźwigienki...
Z tymi metalowymi nakrętkami jest trochę zamieszania (chyba). Kupiłem kiedyś ten przełącznik

Opisany był, że do czeskich oraz ifa, dkw...
Nakrętka i gwint jest 16mm.
Biała dźwigienka z tego przełącznika była wyższa od czarnej ( jak u Ciebie) o jakieś 2-3mm

Otwór w kokpicie 4011 jest 14mm z podcięciem więc założyć nie dałoby się, nie wiem jak w c355?
...... ale biala dźwigienka przydała się i tak wygląda składak
