Czyli to ja mam też oryginał ? Bo u mnie miska jest przykręcona bezpośrednio do blachy osłaniającej akumulator. Myślałem, że powinien być ten trapez jak Ty masz Jacek. W tak razie może narazie być taka miska Tylko ciekawe jaki będzie komfort
Oryginalne końcówki wtryskiwaczy Zetor 25 przyszła mi pierwsza paczka z CZECH zamówiłem na próbę w firmie która sprzedaje tylko elementy pomp wtryskowych pompy i końcówki głownie do aut ciężarowych ,
oryginalne wtryskiwacze
nr katalogowy 1062.09
na końcówce pisze SN DN4S1 CZECH REPUBLIK < czyli współczesna produkcja . Czy ktoś z was posiada oryginalne końcówki chodzi mi o ten symbol bity na końcówce dla porównania ? Po przeliczeniu kosztów wraz z wysyłką z Czech 2 sztuki kosztują 60 zł a jeśli to jest oryginał to uważam niedrogo , a jeżeli symbol bity na rozpylaczu zgadza sie z oryginałem to na pewno można je dostać np innej produkcji np BOSCHA itp itd co znaczy ze wcale nie trzeba ich ściągać z Czech ..
Miska to miska tylko będzie trochę twardziejale gumy amortyzuja i nie bedzie tak źle. Ten trapez chyba bym mógł ci załatwić ale kilka groszy gość chce to sie swstrzymaj na potem. Od siedzenia remontu nie musisz robić. Masz naprawdę postępy w pracach. Pozdrów przy okazji swojego "Mechanika" Pozdrawiam serdecznie Franka.
Taki sam numer katalogowy jest w katalogu części Zetora 25. Więc być może to oryginał. Skoro tak masz napisane na fakturze to raczej to jest to, ale warto się upewnić.
Odnośnie miski to ja tylko tak pytam - bo jeśli tak ma być to tak zostawie. Myślałem, że po prostu się trapez komuś rozleciał i sobie przykręcił barbarzyńca Do Wilkowic raczej pojedzie z miską Narazie i tak leży ono w garażu - są ważniejsze prace. Tato również pozdrawia
http://pl.youtube.com/watch?v=p1FTkRWWUFw Dzieło mojego syna. Kilkuminutowy filmik o Zetorku. Na wiosnę może powstanie filmik z Zetorkeim podczas oprysku. Mam nadzieję, że się spodoba.
no ale podobno zegar ciśnienia oleju powinien mieć skale do 15 lub 12 prawda to ? Bo moim zdaniem te zegary które maja skale do 15 są od samochodów ciężarowych od powietrza . Gdzie by ktoś przy zdrowych zmysłach zamontował zegar ciśnienia oleju do 15 czy tez 12 , skoro maxs ciśnienie w tych układach osiąga 5 i tylko przy zimnym gęstym oleju .
Poza tym ze zegary do powietrza a do oleju wyglądają taka samo różnią sie podziałką oraz parametrami mierzenia skali.
Wiec sami oceńcie czy ten mój zegar ciśnienia jest oryginalny dla porównania tu jest zegar
który według kolegi naszego drandrzeja jest oryginalnym manometrem oleju od zetora a ja twierdze ze to jest zegar ciśnienia w układach sprężonego powietrza .
Obydwa zegary są oryginalne. Ten z dużą skala jednak stosowany był częściej. Osobiście spotkałem egezmplarze Zetorów w stanie rozkładu w których były jeszcze te zegary ( co prawda wytłuczone). Natomiast masz rację Tymon ten zegar był też stosowany do ciśnienia pneumatyki np w Tatrach ale i nie tylko.
Ten zegar z krótką skalą jest bardziej dokładny i był stosowny w późniejszych modelach o czym mówi katalog części. No i jest ładniejszy.
A powiedz mi gdzie znalazłeś tą lampkę - prawdziwy skarb? Nie chcesz sprzedac?