zacząłem przeglad i remont swojego 328
muszę wymienić łożyska mechanizmy óżnicowego i wałka atakującego jak można ostawić wałek atakujący względem koła tależowego bez przyrzadu?
przegląd i remont c 328
RE: przegląd i remont c 328
wałek atakujący musi zazębiać się z całą płaszczyzną koła talerzowego do tego służą podkładki dystansowe a luz międzyzębny można ustawić przy pomocy kalki wkładając kalkę między wałek atakujący a talerz kręcić kołem aby kalka weszla między zęby i po wyciągnięciu patrzysz czy nie jest pocięta jak nie to jest ok ,a jak jest pocięta to za mocny jest docisk do koła i może wyć w czasie jazdy
RE: przegląd i remont c 328
domyślam się że chodzi o standardową kalkę kopiującąkawa napisał/a:
wałek atakujący musi zazębiać się z całą płaszczyzną koła talerzowego do tego służą podkładki dystansowe a luz międzyzębny można ustawić przy pomocy kalki wkładając kalkę między wałek atakujący a talerz kręcić kołem aby kalka weszla między zęby i po wyciągnięciu patrzysz czy nie jest pocięta jak nie to jest ok ,a jak jest pocięta to za mocny jest docisk do koła i może wyć w czasie jazdy
czy to nie będzie za mały luz ??
RE: przegląd i remont c 328
chodzi o kalkę techniczną taką przezroczystą
RE: przegląd i remont c 328
już jestem po remoncie tylnego mostu
wymieniłem łożyska tulejki uszczelniacze i oringi wszędzie gdzie były
wymieniłem też szczęki hamulcowe wszystko poskładałem na nowych dobrej jakości uszczelkach posmarowanych olejem
teraz skrzynia i most będzie z kilogram lżejsza bo tyle wyjąłem z niej błota z resztkami metalu powymieniałem tłok i pierścienie w podnośniku dorobiłem tez nowy smok pompy z filtrem
największy problem miałem z wyjęciem łożysk z wałka atakującego i nabiciem tuleiki wału podnośnika
jeszcze muszę odremontować błotniki tylne i zalać nowym olejem i przeprowadzę próby czy wszystko gra jak należy
teraz będę się przygotowywał do wymiany pierścieni w silniku chyba że po zdięciu głowicy okaże się ze potrzeba wymiany całych kompletów naprawczych i jeszcze musze sprawdziś głowicę jak to już zrobie to tylko malowanie zostanie i myślę że około kwietnia i maja będę miał ciągniczek wyremontowany na tip-top
wymieniłem łożyska tulejki uszczelniacze i oringi wszędzie gdzie były
wymieniłem też szczęki hamulcowe wszystko poskładałem na nowych dobrej jakości uszczelkach posmarowanych olejem
teraz skrzynia i most będzie z kilogram lżejsza bo tyle wyjąłem z niej błota z resztkami metalu powymieniałem tłok i pierścienie w podnośniku dorobiłem tez nowy smok pompy z filtrem
największy problem miałem z wyjęciem łożysk z wałka atakującego i nabiciem tuleiki wału podnośnika
jeszcze muszę odremontować błotniki tylne i zalać nowym olejem i przeprowadzę próby czy wszystko gra jak należy
teraz będę się przygotowywał do wymiany pierścieni w silniku chyba że po zdięciu głowicy okaże się ze potrzeba wymiany całych kompletów naprawczych i jeszcze musze sprawdziś głowicę jak to już zrobie to tylko malowanie zostanie i myślę że około kwietnia i maja będę miał ciągniczek wyremontowany na tip-top