Problem z odpalaniem
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: Problem z odpalaniem
Aha dziękuje wam bardzo a ilewchodzi oleju do pompy wtryskowej?
RE: Problem z odpalaniem
Nawet nie wiedziałem, że jest olej;) W mojej S-15 też, bo ja wyciągałem pompe to nic nie ciekło...
RE: Problem z odpalaniem
0,6 l do pompy i regulatoraursus c33o napisał/a:
Aha dziękuje wam bardzo a ilewchodzi oleju do pompy wtryskowej?
a nie pomyliły ci się tematy ?hubert napisał/a:
Nawet nie wiedziałem, że jest olej;) W mojej S-15 też, bo ja wyciągałem pompe to nic nie ciekło...
tu kolega pisze o C 330 a nie S15
i te dwie pompy nawet nie są podobne do siebie
jak widzę ty musisz coś dopisać nieważne co ważne aby napisać nawet nie na temat
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: Problem z odpalaniem
Dzięki Arkoarek a Ty masz Ursusa C-328 z którego roku i jak z tym odpalaniem za pierwszym dzierga?
RE: Problem z odpalaniem
tak mam 328 z 1970 kupilem go jesienią ale do remontuursus c33o napisał/a:
Dzięki Arkoarek a Ty masz Ursusa C-328 z którego roku i jak z tym odpalaniem za pierwszym dzierga?
odpalanie to raczej musialem pokręcić albo samostartu dodać
ale właśnie go remontuje zregenerowałem głowicę bo jak zdiąłem ty zamiast zawory wystawać ze 2 mm to były schowane ze 2 mm a jak zdiąłem pierścienie to luz na zamku miały z 5 mm
a pierwsze uszczelniające były połamane
tłoki były OK tuleje miały ledwo wyczuwalny próg więc wymieniłem tylko pierścienie choć i tak musiałem wyciągnąć tuleje bo woda przeciekała do oleju i dziś właśnie odpaliłem po remoncie pierwszy raz pochodził z pół godz i zdiołem klawiaturę aby dociągnąć głowicę na ciepło jutro ustawie zawory i odpale to zobaczę jak pójdzie bo dziś to musiałem pokrecić aby się odpowietrzył
właśnie kończę remont rozkręciłem wszystko co można było powymieniałem uszczelki uszczelniacze łożyska tulejki i wszystko co było złe i po trochu malowałem na 1 raz jutro jeszcze ostatnie mycie i pomaluje pistoletem korpus a po świętach jak się cieplej zrobi polakieruje maskę i blotniki i instalację podłączę i jazda na przegląd i rejestracja
no muszę kilka godzin pojezdzić nim aby dotrzeć pierścienie
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: Problem z odpalaniem
No ja "Ciapka" ma trochę starszego bo z 1967roku:D. No woda to i mi leciała do oleju a problem był taki że powypadały zaślepki.Pierścienie to i ja muszę wymienić bo tak mi tu wszyscy doradzali myślę że nie przekroczy to kosztu 30 zł i ta prądownica do wymiany bo siadła i ponoć na wolnych obrotach to pobiera prąd tak mi tata mówił.Bym ją zregenerował bo mniejszy koszt jak nowy alternator ale jest często gaszony i zapalany tak więc prądownica nie dałaby rady ładować a Ty ile dałeś za pierścienie jeśli można wiedzieć.
RE: Problem z odpalaniem
najlepsze podobno PRIMA z łodzi ja dałem za komplet na dwa tłoki 29 zł ale są i za 23 jakieś włoskie podobno niezłeursus c33o napisał/a:
No ja "Ciapka" ma trochę starszego bo z 1967roku:D. No woda to i mi leciała do oleju a problem był taki że powypadały zaślepki.Pierścienie to i ja muszę wymienić bo tak mi tu wszyscy doradzali myślę że nie przekroczy to kosztu 30 zł i ta prądownica do wymiany bo siadła i ponoć na wolnych obrotach to pobiera prąd tak mi tata mówił.Bym ją zregenerował bo mniejszy koszt jak nowy alternator ale jest często gaszony i zapalany tak więc prądownica nie dałaby rady ładować a Ty ile dałeś za pierścienie jeśli można wiedzieć.
alternator to kup sobie na autozłomie od fiata 125 czy poldka za grosze
jak zdejmiesz głowice to sprawdż czy zawory wystają ponad 1 mm i sprawdź szczelność jak wystają a puszczają to je dotrzyj pastą a jak są bardziej schowane to regeneracja głowicy cię czeka od 170 -200
dziś odpaliłem zimny ok 10 rano w tęp ok 2-3 st przekręcił ze trzy razy i zagadał bez świec więc myśle że jest OK jak się lepiej dotrze to będzie jeszcze lepiej
RE: Problem z odpalaniem
jak zestawy naprawcze to tylko Krotoszyn zadne inne czeskie czy GMP czy THMmardens napisał/a:
Te zaślepki (broki) same nie powypadały poprostu w zime mróz ich powysadzał bo woda w bloku pewnie zostałatuleje ,tłoki i pierścienie i tak musisz wymienić skoro olej bieze w ciągu 1 mth
sprawdz głowice :yes: i jeszcze wtryski i pompe a ciśnienie na wale jak trzyma ? a zestaw naprawczy do silnika czyli tuleje Czeskie są mocne
rok temy znajomy wymienił na czeskie to od wiosny do jesieni tylko w lekkich pracach ciągnikiem te tuleje czeskie wytarły się gorzej niż stare które wiosną wyjął
czeskie kosztują ok120 a Krotoszyn 160 różnica 80 zł a komplet uszczekek 35 olej ok 30 i robocizna więc nie warto oszczędzać jak chce mieć się ciągnik do pracy na lata
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: Problem z odpalaniem
Mo ja nie oszczędzam na nic
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: Problem z odpalaniem
Mardens a Ty wymieniałeś od razu zawory?Jak tak to napisz ile płaciłeś jeśli można wiedzieć?:D I jeszcze ile wchodzi oleju do skrzyni i podnośnika?
Jak się zakłada nowy temat bo zapomniałem?:smilewinkgrin:
Jak się zakłada nowy temat bo zapomniałem?:smilewinkgrin:
RE: Problem z odpalaniem
23 l olejuursus c33o napisał/a:
Mardens a Ty wymieniałeś od razu zawory?Jak tak to napisz ile płaciłeś jeśli można wiedzieć?:D I jeszcze ile wchodzi oleju do skrzyni i podnośnika?
Jak się zakłada nowy temat bo zapomniałem?:smilewinkgrin:
zawór ok 12 zł plus sprężyny ale trzeba wymienić gniazda zaworowe i prowadnice zaworów
sam raczej tego nie zrobisz
wczesniej pisałem ci jak sprawdzić czy glowica jeszcze nadaje się do założenia czy do regeneracji
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: Problem z odpalaniem
A patrz ja nie widziałem:lol:
Dzięki wam wszystkim myślę że jeszcze coś z tego mojego ciągnika będzie i jeszcze jedno pytanko Mardens Ty lałeś Superol A do silnika?
I po ile chodzą sekcje pompy?
Dzięki wam wszystkim myślę że jeszcze coś z tego mojego ciągnika będzie i jeszcze jedno pytanko Mardens Ty lałeś Superol A do silnika?
I po ile chodzą sekcje pompy?
RE: Problem z odpalaniem
do skrzyni to nie superol tylko Hipol najlepiej 8ursus c33o napisał/a:
A patrz ja nie widziałem:lol:
Dzięki wam wszystkim myślę że jeszcze coś z tego mojego ciągnika będzie i jeszcze jedno pytanko Mardens Ty lałeś Superol A do silnika?
I po ile chodzą sekcje pompy?
sekcje w sklepie kosztuą ponad 30 zł ile za wymianę to niewiem
regeneracja pompy do 330 ok200 zł w moich stronach do 328 raczej nie robią bo brak częsci do regulatora ale podobno gdzieś regenerują
regeneracja głowicy u mnie 160-170 zł i nie robią na wymiane tylko dajesz swoją i za dwa dni masz już po regeneracji nawet lepiej bo swoja to swoja wie się co się ma
RE: Problem z odpalaniem
kolego ceny u ciebie sa dośc wysokie w łudzkim regeneracja głowicy jest tańsza
- Janusz1959
- Posty: 170
- Rejestracja: 23 lut 2008, 19:16
RE: Problem z odpalaniem
Naprawa głowicy to nic wielkiego można to zrobic samemu.
RE: Problem z odpalaniem
mardens napisał/a:Arkoarek ale ja nie napisałem ze do skrzyni superol tylko do silnika przeczytaj pytanie ursusa c330 jemu chodziło o silnik właśniearkoarek napisał/a:do skrzyni to nie superol tylko Hipol najlepiej 8ursus c33o napisał/a:
A patrz ja nie widziałem:lol:
Dzięki wam wszystkim myślę że jeszcze coś z tego mojego ciągnika będzie i jeszcze jedno pytanko Mardens Ty lałeś Superol A do silnika?
I po ile chodzą sekcje pompy?
sekcje w sklepie kosztuą ponad 30 zł ile za wymianę to niewiem
regeneracja pompy do 330 ok200 zł w moich stronach do 328 raczej nie robią bo brak częsci do regulatora ale podobno gdzieś regenerują
regeneracja głowicy u mnie 160-170 zł i nie robią na wymiane tylko dajesz swoją i za dwa dni masz już po regeneracji nawet lepiej bo swoja to swoja wie się co się mamasz racje do skrtzyni Hipol
<br><br><br><br>
Janusz1959 napisał/a:
Naprawa głowicy to nic wielkiego można to zrobic samemu.
No jeśli chodzi o zawory i sprężyny to nic trudnegoale gniazda i prowadnice :no: lepiej samemu bez sprzętu sie nie łapać
ok masz racje po słowie Superol nie było kropki
być może chodziło o mu o Superol A
a ja odczytałem to
ty lałeś superol(odpowiedź była do tematu oleju do skrzyni)
A do silnika?
i tu pomyślałem że zapytuje o olej do silnika
najważniejsze żeby nie nalał Superolu do skrzyni
w głowicy jak zawory wystają mniej niż 1mm to trzeba wstawić nowe gnizada zaworów i po tym splanować głowice a żeby wymienić prowadnice trzeba je schłodzić do -70
więc nie jest to takie dostępne do zrobienia w garazu jak się nie ma czym
ja zapłaciłem 170 za regeneracje choć myślałem że wymienią tez broki
- przemekprzemek2
- Posty: 218
- Rejestracja: 20 lut 2008, 21:14
RE: Problem z odpalaniem
trzeba fachowca
- przemekprzemek2
- Posty: 218
- Rejestracja: 20 lut 2008, 21:14
RE: Problem z odpalaniem
tylko do fachowców, tacy psedo fachowcy to tylko gorzej zrobią
niż jest, już nie chodzi o pieniądze ale szkoda maszyny
niż jest, już nie chodzi o pieniądze ale szkoda maszyny
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: Problem z odpalaniem
Witam.
Do skrzyni to ja Superol tylko nie wiedziałem jaki i pytałem a do skrzyni to ja wiem że Hipol.A tak z czystej ciekawości jakbym wlał Superol do skrzyni to co by się stało?A z tymi zaworami to macie rację jak się odda do fachowca za przeproszeniem jak z koziej dupy trąba to pożal się Boże.:upset:
Do skrzyni to ja Superol tylko nie wiedziałem jaki i pytałem a do skrzyni to ja wiem że Hipol.A tak z czystej ciekawości jakbym wlał Superol do skrzyni to co by się stało?A z tymi zaworami to macie rację jak się odda do fachowca za przeproszeniem jak z koziej dupy trąba to pożal się Boże.:upset:
- przemekprzemek2
- Posty: 218
- Rejestracja: 20 lut 2008, 21:14
RE: Problem z odpalaniem
teraz jak cos można to trzeba najlepiej samemu naprawiać,
a jak już trzeba to tylko do sprawdzonego fachowca,
taki pseudo majster zepsuł mi kiedyś samochud,
dopiero jak sam zaczolem dlubac to jakoś pomału to odreperowalem,
a jak już trzeba to tylko do sprawdzonego fachowca,
taki pseudo majster zepsuł mi kiedyś samochud,
dopiero jak sam zaczolem dlubac to jakoś pomału to odreperowalem,