Rafał lampek mam kilka sztuk , ale teraz poszukuje prawej lampki tego "oczka" gdybym znał wymiary albo miał dokładne zdjęcie bym szybciej ten temat rozpracował , a co do zegarów to postaram sie mieć komplet przynajmniej do moich dwóch zetorów ( a może i więcej ) ale może ma ktoś zdjęcia jak powinny pozostałe wyglądać chodzi głownie o wzór skali .
Rafał poszukaj proszę Zetorka czerwonego z Wilkowic 2007 co miał filtr powietrza chromowany. On miał oryginalne obie lampki. Ty szybciej poszukasz. Tymon zerżnie i będzie wedział jakie szukać.
chodzi o wymiar rozmiar jakie fi to ma bo tych lampek jest dużo rodzai miałem je w rekach tak wiec muszę zna wymiary żeby były identyczne poza tym pokażcie mi zdjęcia pozostałych oryginalnych zegarów jak wygldaja cyferblaty ?
Koledzy pomóżcie rozwiązać problem z wysoką temperaturą wody. U mnie po pół godz pracy temp. dochodzi do 100`C. Być może przyczyną jest mała ilość wody w układzie chłodzącym bo mam nieorginalną chłodnicę i do zetorka wlewam 8 litrów wody.Powiedzcie ile wody potrzeba do orginalnego układu?Jakrozwiązać ten problem?
Mirek , nawet z mniejszą chłodnicą powienien dać sobie rady. Dość powszechnie są spotykane Bocki z chłodnicami C-330 , C-360 i raczej chodzą bez problemu.
Przyczyny szukaj w układzie. Dlatego mam pytanie, czy masz połączony również mały obieg? Usterka termostatu możę być najprawdopodobniej winna szybkiemu podwyższaniu się temp. Możliwe, że mały obieg jest podłaczony a w obudowie nie ma w ogóle termostatu. Musiałbym więcej wiedziec o twoim układzie, czy był już robierany czy taki jak kupiłeś to pracje. Jesli przy 70 st C termostat nie zamknie małego obiegu i nie przerzuci obiegu wody na chłodnice to można naprawdę parzyć herbatę.
Mirek napisz coś wiecej.
Chłodnica jest na dobrej wysokości,pompa daje dobrze,a mały obieg zakołkowany z 10mm otworem. Głowica OK. Taką temp.osiąga w czasie pracy z opryskiwaczem sadowniczym który potrzebuje ok.15 KM mocy do pracy. Kolektor wydechowy OK.na wolnych obrotach i np. z rozsiewaczem nawozu tego problemu nie ma.
Pozostaje sprawdzic jakośc pracy pompy wodnej. Całkiem mozliwe, że wirnik ma już dośc mocno wytarte łapki. Widziałem takie pompy w których w ogóle nie było łapek- tak były zuzyte. Ale możesz sprawdzic jak pompa przerzuca wodę zaglądając przez wlew chłodnicy.
Inna sprawa jaka mi sie nasuwa to zakamienienie układu.
Ja myślę, że by dał radę. Przecież to się ciągnie i toczy a nie trze po ziemi. Powoli do przodu i poleci. Hektar to nie gmina. Jedyneczką spróbuj a jak naprawdę nie da rady to zmienisz pojazd.
Niech ktoś mi podeśle ściągacz do tulei bo za nic nie mogę ich wybić. Mam to samo co Paweł. U ciebie też były zassanei dlatego pękły. Ja chyba użyje szlifierki. Waltra 11 kiedyś coś wspominałęś, że ci już nie potrzebny. Kto ma coś mocnego?