RE: Łańcuchy w T-25A
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Ile pali wladymiriec na mth?? Bo mój mi sie wydaje paliwożerny.
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Wieczorem podam Ci dane fabryczne, teraz jestem w robocie 

RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Na Wikipedii napisali tak:
A jak jest w instrukcji to nie wiem.zużycie paliwa - 2,6 l/mth (przy ciężkiej pracy)
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Tyle to i ja znalazłem, a wasze ile palą
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Nawet nie wiem ile pali-leje się do pełna i rura w pole.
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Musze swój oddać do naprawy bo pali ok. 6l na mth(bez ciężkiej pracy)
- agrotechnik
- Posty: 1052
- Rejestracja: 24 lis 2007, 16:38
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Nie ważne ile pali, aby robił i nie jęczał.
Co do szybkozłączy to bierz te najpopularniejsze i najbardziej niezawodne.

Co do szybkozłączy to bierz te najpopularniejsze i najbardziej niezawodne.
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Jednostkowe zużycie paliwa nie więcei niż:
253 g/kW*h
co się równa
186 g/KM*h
Zużycie 6 litrów na mth to o wiele za dużo. Doładnie nigdy nie mierzyłem bo nie zwracam na to uwagi ile spalił. Jednak mogę ci powiedzieć że znajomy zostwił na wolnych obrotach władka na całą noc. Była zima, on nie miał akumulatorów , a koniecznie musiał rano gdzieś jechać. Twierdzi że przez ok 10h spalił niewiele ponad 5 l.
Szybkozłącza
Najpopularniejsze to mi nie zalerzy, które są najlepsze ?
253 g/kW*h
co się równa
186 g/KM*h
Zużycie 6 litrów na mth to o wiele za dużo. Doładnie nigdy nie mierzyłem bo nie zwracam na to uwagi ile spalił. Jednak mogę ci powiedzieć że znajomy zostwił na wolnych obrotach władka na całą noc. Była zima, on nie miał akumulatorów , a koniecznie musiał rano gdzieś jechać. Twierdzi że przez ok 10h spalił niewiele ponad 5 l.
Szybkozłącza
Najpopularniejsze to mi nie zalerzy, które są najlepsze ?
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Bolszewik. Rak szczerze mówiąc i tak większość armatury pneumatycznej jak i hydraulicznej robią we Włoszech. Tak że według mnie ciężko jest określić które są dobre. Zobacz na stronie Waryńskiego. Oni produkują w Polsce. Dobre na pewno będą te na które producent daję gwarancję. Jak ktoś da załóżmy 2 lata to produkt musi być dobry.
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Któryś z tych czterech pierwszych.
Chyba pozycja II będzie odpowiednia ?
http://www.warynski.pl/hydraulika-silow ... lacza.html
Ewentualnie Suchoodcinające:
http://www.madejski.com.pl/images/File/ ... zlacza.pdf
Chyba pozycja II będzie odpowiednia ?
http://www.warynski.pl/hydraulika-silow ... lacza.html
Ewentualnie Suchoodcinające:
http://www.madejski.com.pl/images/File/ ... zlacza.pdf
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Musisz znać wydajność pompy oraz ciśnienie robocze układu. Do tego dochodzi jeszcze średnica węży. Te flat face z tego co widzę to tylko są tak zbajerowane, że mają mniejszą tuleję do rozpinania. Według mnie weź normalne, bo są z dużą tuleją. Pomyśl jak będziesz musiał to rozpiąć mając grube rękawice. Takie małe pyrdki to gołą dłonią trzeba rozpinać. A jak mróz będzie minus 20 to współczuję.
Z tego co widzę to chyba najlepsze to są te od Madejskiego PPV3 AG. Jeżeli się nie mylę to aby rozblokować złącze to najpierw trzeba przekręcić w lewo o pół obrotu, wtedy się zluzuje. A żeby wyciągnąć złączkę całkowicie należy przekręcić później w prawo o pól obrotu. Te będą najbezpieczniejsze (jeżeli to są te o których piszę).
Te zwykłe co się je po prosty ciągnie za tuleję lubią strzelać wtyczką. Coś jak w przypadku szybkozłączy pneumatycznych w chińskich kompresorach i innych tanich rozwiązaniach.
Jak coś to na gg pisz śmiało.
Z tego co widzę to chyba najlepsze to są te od Madejskiego PPV3 AG. Jeżeli się nie mylę to aby rozblokować złącze to najpierw trzeba przekręcić w lewo o pół obrotu, wtedy się zluzuje. A żeby wyciągnąć złączkę całkowicie należy przekręcić później w prawo o pól obrotu. Te będą najbezpieczniejsze (jeżeli to są te o których piszę).
Te zwykłe co się je po prosty ciągnie za tuleję lubią strzelać wtyczką. Coś jak w przypadku szybkozłączy pneumatycznych w chińskich kompresorach i innych tanich rozwiązaniach.
Jak coś to na gg pisz śmiało.
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Wydajność znam (15,75 l/min) i ciśnienie też (max 17,5 MPa). Czyli hydraulika niskiego ciśnienia. Średnica przewodów 20x1,5 mm.
Te skręcane to coś jak te najpopularniejsze z kulką tylko że Madejewskiego jest stożek.
Te skręcane to coś jak te najpopularniejsze z kulką tylko że Madejewskiego jest stożek.
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Ale mi chodzi o nie skręcane że się skręca na gwint, tylko o takie że wpinasz przez wcisk a wypinasz poprzez przekręcenie tuleją w lewo a później w prawo. Jak znajdę dam line.
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Czekam, z góry dzięki.
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Kolego Bolszewik,
Piszesz, że będziesz wymieniał kolumnę kierowniczą...
Znam ten problem z autopsji. A nie zastanawiałeś się nad układem wspomagania ze Ślązaka ? Przecież to maszyna montowana w Polsce na bazie T25. Może takie układy występują jako część zamienna.
Co o tym myślicie, Panowie ?
wlodecki
Piszesz, że będziesz wymieniał kolumnę kierowniczą...
Znam ten problem z autopsji. A nie zastanawiałeś się nad układem wspomagania ze Ślązaka ? Przecież to maszyna montowana w Polsce na bazie T25. Może takie układy występują jako część zamienna.
Co o tym myślicie, Panowie ?
wlodecki
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
Nie tylko się zastanawiałem, nawet napisałem do tej firmy ale brak było odzewu
Pozostaje wymienić na kolumnę od C-360 - masa roboty.
Widziałem też zamontowany zestaw od Merca "beczki' 240.
No ale pierwsze odpada z powodu masy przeróbek drugie bo nie mam takiego zestawu a jego koszt to ponad 1000 zł.
Ja jeżdżę w sumie tak mało że postanowiłem założyć fabryczną i mieć spokój. Przy moich potrzebach nowa wytrzyma ze 20 lat.

Pozostaje wymienić na kolumnę od C-360 - masa roboty.
Widziałem też zamontowany zestaw od Merca "beczki' 240.
No ale pierwsze odpada z powodu masy przeróbek drugie bo nie mam takiego zestawu a jego koszt to ponad 1000 zł.
Ja jeżdżę w sumie tak mało że postanowiłem założyć fabryczną i mieć spokój. Przy moich potrzebach nowa wytrzyma ze 20 lat.
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
A co potrzebujesz z merca beczki? Przekładnia, pompa i co jeszcze? Mogę pomóc, bo znajomy się lubuje w mercach i ma tych bambetli kupę.
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
To już za późno bo kolumna zamówiona i zapłacona.
Ale od beczki fajnie pasuje tylko trzeba mieć troszkę smykałki i ładnie to zrobić
Tak to wygląda u znajomego "MB 240"

PS. Obecnie mam kolumnę z możliwością zamontowania przystawki tak żeby jeździć odwrotnie. Jest ona w zasadzie sprawna, kwestia skasowania luzów. Tzn wymiana łożysk uszczelniaczy i wymiana tej tulei wewnątrz. Jeśli ktoś ma chęć się bawić to chętnie pozbędę się tego żelastwa.
Ale od beczki fajnie pasuje tylko trzeba mieć troszkę smykałki i ładnie to zrobić
Tak to wygląda u znajomego "MB 240"

PS. Obecnie mam kolumnę z możliwością zamontowania przystawki tak żeby jeździć odwrotnie. Jest ona w zasadzie sprawna, kwestia skasowania luzów. Tzn wymiana łożysk uszczelniaczy i wymiana tej tulei wewnątrz. Jeśli ktoś ma chęć się bawić to chętnie pozbędę się tego żelastwa.
RE: T-25A Wszystko W Tym Temacie
ja chciał bym wypowiedzieć w sprawię zaczepow w t-25 wiem że w opcji na wyposażeniu mogł być zaczep wachliwy podobny jak w c-330 a tagże była belka z zaczepem co mogło być używane jako dolny i górny zaczep.piszę to bo każdy jak zacznie mowić o t-25 to zaraz same wady wymieniają a to jest dobry ciągnik tylko trzeba go dobrze wykorzystywać a odpłaci się z nawiązką