[center]"Początek tłoczenia paliwa przed GMP dla prędkości obrotowej:
- 1200 do 1800 obr/min 30 stopni
- 1200 do 2200 obr/min 33 stopni"[/center]
A w instrukcje tego pana:
[center]"Początek tłoczenia paliwa przed GMP dla silnika 1 HC 102: 38 stopni[/center]
Co o tym sądzicie, postanowiłem o tym napisać, ponieważ trochę tego nie rozumiem, ja ten sam silnik, różni się nie znacznie rokiem produkcji (mój jest z 1973, instrukcja z 1983) a tego pana silnik z 1975 i instrukcja również.
Może znacie jakieś takie przypadki podobnych rozbierznosci, i jak się do tego zastosować, jak ustawić ten kąt?
Poniżej zamieszczam skany okładki i tych stron z wyżej wymienionych instrukcji:
MOJA:


TEGO PANA:



Mam nadzieję, że pomożecie mi dojść do tego o co tutaj chodzi:)