Wczoraj zdjąłem w końcu te obrzydliwe błotniki, zeszło się trochę, ale przynajmniej będzie kasa za złom. Oczywiście światła pozdejmowałem i gdyby ktoś potrzebował te małe światła z przodu błotników (chyba od 4011) to mogę się wymienić za coś do mojego Zetorka. Założyliśmy rurki nadmiarowe. Póki nie znajdziemy oryginałów będą te. Ponadto znajomy sprawdził mi ciśnienie na cylindrach i na pierwszym wyszło 16 atmosfer a na drugim tam gdzie głowica ma rysę między zaworami również 16, ale niestety jak to powiedział znajomy "gubi ciśnienie". Wychodzi na to, że trzeba wymienić głowicę, ale cena za zregenerowaną głowicę w Kaliszu jest na razie poza moim zasięgiem. Póki co będę robił, co będę mógł i na co będzie mnie stać. Oczywiście nie obejdzie się bez zdjęć:
[img][IMG]http://images45.fotosik.pl/112/2411d767deef0317m.jpg[/img][/img]
[img][IMG]http://images38.fotosik.pl/107/b29c60161d3247bfm.jpg[/img][/img]
Warsztat podczas pracy:
[img][IMG]http://images44.fotosik.pl/112/251e8e5f9c64eda9m.jpg[/img][/img]
Radosna twórczość

[img][IMG]http://images48.fotosik.pl/111/d1e5ceb2a591ad81m.jpg[/img][/img]
Mam jeszcze ważne pytanie. Czy ramy od błotników (zdj. poniżej) są oryginalne czy nie?
[img][IMG]http://images47.fotosik.pl/112/6a8f7c1a10ecc34cm.jpg[/img][/img]