Jest too RENAULT N 70 40 konny diesel chłodzony powietrzem. Numeracja było odwróceniem do ciągnika w stosunku do wielkości najmniejszego modelu była N73, która była 20 KM. N 71 posiadał silnik 3P a reszta tak jak i ten silniki MWN AKD . Seria tych ciągników rozciągał się mocowo od 20 do 40 koni przy najmniejszej jednostce zastosowano 2 cylindrowy silnik a reszta 3 cylindry . Produkowane w latach 1960 - 1964r.
Lata produkcji 60-64
Typ silnika MWM AKD 112 D
Liczba cylindrów 3
Pojemność cm3 2715
Średnica skok 98x120
Moc znamionowa kW / obr. 40SAE/2000
biegi 6 +1
Przyspiesza w kmh 1,7-21,5 3,4-23,0 3,4-23,0 3,4-23,0
Maksymalna prędkość kmh Max. Prędkość kmh 22,5
Hydraulika wydajność l / 17
udźwigu kg 1300
, WOM 540
przód 6.00-16
Tylne opony 12.4-28
Masa kg 2WD (1623)
Masa kg cztery koła 4WD Masa kg
Wysokość cm wysokość kabiny w cm (156)
Długość cm 313
Rozstaw osi 185
Zbiornik paliwa 40
W tych latach produkcja ciągników w firmie Renault na poziomie 20 tysięcy sztuk rocznie, była wobec miliona samochodów, małym dodatkiem. Utrzymywanym tylko dla podtrzymania marki Renault na francuskim rynku, bez dużych nakładów na innowacje. Dlatego Renault nie produkował własnych silników. Od początku lat sześćdziesiątych kupował niemieckie silniki Mannesmanna wchodzącego z kolei w skład przedsiębiorstwa Porsche Diesel.
Umowa ta pozwalała Francuzom sprzedawać swoje ciągniki na terenie NRF w sieci handlowej Porsche. Jednak ciągniki Renault sprzedawały się w Niemczech bardzo kiepsko
Bocianek sam ciągnik , bardzo jest ciekawy i rzadko spotykany.