RE: słaby zetor 25K
RE: słaby zetor 25K
Masz ustawiony kąt wtrysku? Dawkę paliwa. Możliwe, że wtrysk leje.
RE: słaby zetor 25K
warto by było sprawdzic filtry paliwa i powietrza.dalej pompke zasilającą i najważniejsze pompę wtryskową. ja uważam że tu winna jest pompa wtryskowa,może byc tez tak że zapłon sie przestawił
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: słaby zetor 25K
witam. Jeżeli wymieniłeś sekcje to musisz zacząć od nowa ,a mianowicie; wysokość popychaczy 51,5 mm. od tego musisz zacząć, potem sekcje ; tłoczek przecięciem do góry.Jeżeli odkręcisz zaślepkę listwy z lewej strony ,to listwa musi być na ''zero'' a wianki pionowo. Jak zrozumiałeś co napisałem i tak zrobisz musi palić wchodzić na obroty i mieć siłę.pozdrawiam. A gdzie w zetorze 25k jest pompka zasilająca przecież paliwo jest opadowo !!!!!
RE: słaby zetor 25K
Przy za wczesnym, lub za późnym kącie wtrysku paliwo nie jest do końca spalane i przez to występuje tak zwane spalanie stukowe. Czasami stukają też panewki, zawory albo sworzeń jest za luźny. Ale ja stawiam w tym wypadku na kat wtrysku lub lejące wtryski:)
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: słaby zetor 25K
tak dobrze zrozumiałeś,a stukanie jest ze zbyt wczesnego zapłonu .Nowa sekcja tłoczy paliwo szybko a stara o wiele dłużej , mówiąc normalnym językiem.Jeżeli zrobisz tak jak opisałem to będzie dobrze . żeby opóżnić zapłon musisz skrócić popychacze. Stukanie występuje tylko przy wczesnym zapłonie, jeżeli reszta jest w porządku. Pozdrawiam.pierścienie zębate to właśnie wianki.