zawór ssącydo s301d
zawór ssącydo s301d
potrzebuję pomocy jak już pisałem na forum miałem problem z odpaleniem silnika s301d jak był zimny wymienilem pompe założyłem nowy wtrysk uregulowałem ciśnienie i dalej nie odpalał .Rozebrałem cylinder i okazało się że pod głowica były dwie uszczelki aluminiowe zamiast jednej oraz były chwycone zawory i przypuszczam że tracił kompresję , problem mam w tym jak założyć zawór ssący ponieważ on ma taką przystawkę na zaworze i niewim jak ma być obrucona czy przystawką do wtrysku czy odwrotnie a w górnej częsci zaworu gdzie przychodzi zabezpieczenie jest wywiercony otwór na zabezpieczenie żeby się nie obrócił jak ma być ta przystawka do wtrysku czy odwrotnie.
RE: zawór ssącydo s301d
wielkie dzięki powim szczerze żaden mechanik tego niewiedział a trochę się zjezdziłem.a będzie to miało znaczenie jak by było odwrotnie jaką to pełni role
RE: zawór ssącydo s301d
Z tego co wiem ma zapobiegać powstawania jakichś zawirowań powietrza które źle wpływają na napełnianie się cylindra.
RE: zawór ssącydo s301d
Teraz kupowałem nowe zawory do tego silnika i są one już robione bez tej kryzy i mówią w andorii że tak samo działają,nie wiem jak bedzie w rzeczywistości bo jutro mam zamiar zakladac głowicę po regeneracji i wstawieniu zaworu bez kryzy,dam znac jak chodzi
RE: zawór ssącydo s301d
Zapewne stwierdzono że różnica jest znikoma. Lub co bardziej prawdopodobne fabryce nie chce się robić skomplikowanych kształtów co jest droższe wiec zrezygnowali z tej kryzy.
Uproszczenia konstrukcji to normalna praktyka firm.
Tak czy inaczej jeśli kryza jest należy założyć ją poprawnie choćby tylko w imię zasad.
Uproszczenia konstrukcji to normalna praktyka firm.
Tak czy inaczej jeśli kryza jest należy założyć ją poprawnie choćby tylko w imię zasad.
RE: zawór ssącydo s301d
mam problem z odpaleniem silnika s301d. palił bez problemu, ale po wyjęciu pompy paliwowej i po ponownym zakceniu jej silnik zapala na chwilę i gaśnie.
RE: zawór ssącydo s301d
W twoim temacie pisałem masz zapowietrzony układ paliwowy