Witaj na forum, jedynie co Ci mogę powiedzieć, to że sam zakupiłem traktor (zetor 25K) z zamiarem użytkowania a nie postawienia do ozdoby, ale po przebywania na tym forum pewnego czasu i w końcu zakupu ciągnika, dostrzegłem pewien urok w nim i latem mam zamiar go trochę odświeżyć, mimo tego używam go ciągle w pracy
Jak to mówią, "kto z kim przestaje takim się staje"
Posiadając stary ciągnik nie znaczy to, że nie powinno się już nim pracować. Jeśli ma się troche wyobraźni, dba się o sprzęt i nie obciąża się silnika ponad jego siły to nawet lepiej, że się nim pracuje i nie służy tylko jako eksponat(chyba, że jest to 1 z 3 zachowanych ciągników na świecie i jego wartość jest bezcenna-to już co innego )
Wrzuć jakieś fotki, bo z pewnością nie tylko ja ale inni też chętnie zobaczą Twój sprzęt
Wrzuć jakieś fotki, ciekaw jestem jak ten Twój sprzęt wygląda. Też mam stary ciągnik (25K z 1953) i cały czas nim pracuję. W poprzednie wakacje nakręcał jakieś 2-3 mtg dzienni ciągnąc 400l beczkę z wodą.
Ważne jest żeby tak jak damber napisał nie wykonywać zbyt ciężkich prac.
68 to już odpowiedni wiek. Witamy i zapraszamy do naszego grona A właściwie to już w nim witamy hehe.
Temat przenoszę do innego, bardziej odpowiedniego działu. Czekamy tu na fotki Twojej maszyny.
No takiego Jeszce u nas nie ma . Witam i proszę otwórz nowy temat lub ciągnij tu. Chyba dużo nie kosztował widząc jego stan ale myślę, że go ożywisz. Gratuluję maszynki i jak najbardziej nadaje się do Klubu RT.
Znajomy miał bardzo podobnego MFa, tyle że z napędem na 4 koła i ładowaczem czołowym. Niestety jadąc "na gazie" nie trafił w mostek, jak się dowiedział ile będzie kosztować naprawa to jak najszybciej go sprzedał...
Kolego m-bart , upewnij się na 100% czy na oryginalnym oświetleniu nie przejdzie przeglądu i dopiero zacznij kombinować .I najlepiej dowiedz się bezpośrednio u diagnosty
To dźiwne wymogi mieli w Szwecji. Co jak co ale stop powinien być dla własnego bezpieczeństwa.
Ps. Przed chwilą oglądałem w necie ZETOR-a 3511 dokładnie z takimi samymi reflektorami jak w Twoim MF. Widocznie Szwedzi nie tylko przerabiali MF-y, ale resztę ciągników też.
Niemal wszystkie pojazdy które szły do Skandynawii miały modyfikowane instalacje elektryczne (obecnie też tak chyba jest). Przede wszystkim większe akumulatory wyższe napięcie. Zazwyczaj też wykonywano je z lepszych materiałów.