
Posiadam auto Renault Clio, 2001 rok - w wersji ciężarowej. Tzn. mam w nim tylko 2 fotele a reszta za kratką to paka. Jak na moje potrzeby autko się sprawdza bo często w naszym hobby trzeba co nieco przewieźć.
Problem jest gdy zamiast np. przednich kół od Zetora trzeba przewieźć tylne?
W związku z tym zacząłem się rozglądać za hakiem. Wydaje się, że do użytku sporadycznego szkoda dawać kasę za hak i dodatkową za przegląd, który i tak jest drogi bo ciężarowy + LPG. Co jednak jeśli jest potrzebny?
Przyczepki można teraz tanio wypożyczyć choćby na Orlenie.
Nigdy jednak sprawami haków nie interesowałem się, także od strony techniczno-prawnej. Jak to więc jest?
Ile moje autko może uciągnąć na haku? Jest jakiś wyznacznik w dowodzie rejestracyjnym czy liczy się tylko to ile ma hak na tabliczce znamionowej?
No i jak z hakami. Czy do sporadycznego użytku lepiej kupić coś z Allegro za niecałe 200 złotych?
http://allegro.pl/item911611401_hak_hol ... 200kg.html
Czy lepiej szukać oryginału, zdemontowanego z innego Clio?