Wszystko o Zetorze 25

Forum ciągników naszych południowych sąsiadów
lapsus37
Posty: 54
Rejestracja: 16 paź 2011, 10:28

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: lapsus37 »

wyślę po południu ok;)
Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 12770
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: Ursus »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
lapsus37
Posty: 54
Rejestracja: 16 paź 2011, 10:28

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: lapsus37 »

dzięki ursus za wstawienie zdjęć wczoraj się oglądałem tą głowice i ta wyrwa jest na tym tłoku co chodził bo kompresja uciekała od strony baku dziś rano oglądałem jeszcze tuleje i od strony baku tuleja jest lekko w górze czy tak powinno być ?*stress*



w stosunku do drugiej




co myślicie na temat tej głowicy i tych tuleji dodam jeszcze że głowica ma mikroskopijne pęknięcie koło jednego wtrysku jest wstawione zdjęcie
Awatar użytkownika
SEBRIGHT
Posty: 2690
Rejestracja: 23 sty 2007, 13:27
Lokalizacja: Dobra (Małopolskie)

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: SEBRIGHT »

Ja bym ją dał do jakiegoś profesjonalnego warsztatu od głowic, niech sprawdzą i Ci wszystko powiedzą. W końcu fortuny za to nie wezmą...
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
lapsus37
Posty: 54
Rejestracja: 16 paź 2011, 10:28

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: lapsus37 »

no ale po zdjęciach możecie wywnioskować dlaczekg*tdown*o zetorek chodzi na jednym tłoku
Awatar użytkownika
baro
Posty: 583
Rejestracja: 19 sty 2010, 19:17

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: baro »

Kurcze zdjęcia nie są zbyt wyraźne... Nie bardzo też oriętuję się w umiejscowieniu silnika zetora 25 tzn w lokalizacji gdzie bak i wogóle bo w zyciu niemiałem z tym do czynienia, ale to pękniecie i ten ubytek w komorze sprężania jest nad tym cylindrem który nie palił? Ta tuleja która rzekomo jest wyżej jest tą na której nie pracował? Możę ktoś wsadził zbyt wysoką tuleje, głowica nie dolegała do kloku pękła gdy dociągnoł i uciekała kompresja?? Od dawna masz ten ciągnik?
lapsus37
Posty: 54
Rejestracja: 16 paź 2011, 10:28

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: lapsus37 »

wszystko mi się pomieszało powiem od nowa więc tak tłok który chodził jest od baku z drugiej strony jest ta wyrwa nad tym co nie chodził ale dzisiaj nalałem denaturatu na zawory i z ssącego tam gdzie ten ubytek szybko go ubywało więc postanowiliśmy go z bratem rozpięć okazało się że wcześniej ktoś już tą głowice spawał ale strasznie ale tylko pogorszył jej stan ponieważ wewnątrz kanału zaworu jest nadlewka która uniemożliwia całkowite się domknięcie zaworu tu mam małe pytanie czy przez ten fakt zetorek chodził na jednym tłoku? a co do tuleji wszystko w porządku *hilarious*
Awatar użytkownika
baro
Posty: 583
Rejestracja: 19 sty 2010, 19:17

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: baro »

tak przez to mógl chodzic na jeden cylinder poprostu mu ciśnienie uciekało przez niedomkniety zawór teraz zawór igniazdo zaworowe a najlepiej głowica jeżeli nadaje sie do obrubki a jeżeli nie to do wymiany...
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: chrapek3011 »

To jedynie do wymiany.
lapsus37
Posty: 54
Rejestracja: 16 paź 2011, 10:28

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: lapsus37 »

już ustaliłem że do wymiany głowica muszę kupić ale jeszcze kasy nie mam. planuje kupić inną gość w paczkowie ma za 650zł a tą najwyżej oddam do zakładu żeby zobaczyli i najwyżej zregenerowali oddam ja prawdopodobnie do moto szlif łódź sc *secret*
Awatar użytkownika
SEBRIGHT
Posty: 2690
Rejestracja: 23 sty 2007, 13:27
Lokalizacja: Dobra (Małopolskie)

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: SEBRIGHT »

Lepiej nic nie bierz od fachmana z Paczkowa
http://www.retrotraktor.pl/forum/viewth ... post_52503
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
lapsus37
Posty: 54
Rejestracja: 16 paź 2011, 10:28

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: lapsus37 »

to co mam zrobić ?




może ma ktoś głowice do mojego zetorka
*no*
Awatar użytkownika
baro
Posty: 583
Rejestracja: 19 sty 2010, 19:17

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: baro »

szukać gdzie indziej a pana z paczkowa omijać szerokim łukiem ;-)
lapsus37
Posty: 54
Rejestracja: 16 paź 2011, 10:28

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: lapsus37 »

dobra dzięki nie wiecie może czy w agromie takiej głowicy nie będzie a kaliszu *hmm*?
tartak
Posty: 69
Rejestracja: 06 wrz 2011, 14:41

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: tartak »

w kaliszu jest głowica do kupienia nówka ale droga najlepiej oddaj ta stara im a oni ci dadza po regeneracji głowice ale bedziesz musiał dopłacic
lapsus37
Posty: 54
Rejestracja: 16 paź 2011, 10:28

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: lapsus37 »

a macie jakieś namiary na ten sklep w kaliszu typu numer telefonu dokładny adres albo stronę internetową :?



a macie jakieś namiary na ten sklep w kaliszu typu numer telefonu dokładny adres albo stronę internetową :?
tartak
Posty: 69
Rejestracja: 06 wrz 2011, 14:41

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: tartak »

lapsus37
Posty: 54
Rejestracja: 16 paź 2011, 10:28

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: lapsus37 »

danrol jest w ząbkowicach śląskich mają tam głowice do zetora k25 bo w kaliszu słyszałem że tak ?*flower*



danrol jest w ząbkowicach śląskich poza tym na stronie internetowej nie ma żadnej głowicy do zetorka a czytałem na forum że *yummy*w kaliszu mają



czy można smarować uszczelkę pod głowice silikonem żeby nie było przedmuchów B)
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: chrapek3011 »

Płaszczyzna głowicy i bloku silnika powinna być idealnie gładka,a jak nie to chociażby w dostatecznym stanie,żeby uszczelka po prostu spełniła swoją rolę,bez stosowania jakichkolwiek wspomagaczy(czytaj sylikon,hermetyk i co tam jeszcze za inne cuda).
lapsus37
Posty: 54
Rejestracja: 16 paź 2011, 10:28

RE: Wszystko o Zetorze 25

Post autor: lapsus37 »

mógłby ktoś z was wrzucić zdjęcia chłodnicy w zetorku bo ja mam chyba nie oryginalną i się zastanawiam czy nie jest za mała
:)
ODPOWIEDZ