RE: problem z C328 olej z wodą
RE: problem z C328 olej z wodą
a sprawdzales glowice?
RE: problem z C328 olej z wodą
może pękl gdzieś blok?
RE: problem z C328 olej z wodą
Jeżeli jednocześnie z ubytkiem wody podniósł Ci się poziom oleju to znaczy że coś pękło lub nie trzyma uszczelka pod głowicą.Jeżeli oleju nie przybyło to szukaj wycieku na zewnątrz np. pękł któryś przewód gumowy.Wszelkie wycieki najłatwiej zlokalizować podkładając pod silnik gazetę lub zwykły papier.
RE: problem z C328 olej z wodą
Proponował bym Ci zdjąć miskę olejową zalać wodę do chłodnicy i zobaczyć gdzie ewentualnie leci.Najlepiej by było jak byś przy użyciu np. pompki czy ostrożnie sprężarki zrobił niewielkie ciśnienie w układzie chłodzenia wkładając wąż do chłodnicy i uszczelniając np. szmatą wtedy przyśpieszysz ew. wyciek.
RE: problem z C328 olej z wodą
to samo miałem w multicarze
stan wody ubywał silnik chodził ,zero problemu z zapalaniem
a woda jak ubywała tak ubywa ,,do dziś ,, dolewając wody jzdzę ale pilnuje aby wody nie brakowało
wczesniej wymieniałem uszczelke jak go kupiłem wiec nie wiem co było przyczyną takiego stanu
ale u ciebie sprawa jest bo jak sam piszesz przegrzałes go i tu moze byc twój problem ,przegrzałes czy nie
jak przegrzałes to pewnie na gorący silnik wlałeś wodę i mogła walnąć głowica ,lub tuleja i jest problem
ja w multim tez miałem poziom oleju pod klawiaturę i teraz co 3 miechy spuszczam ten szajs leje nowy olej i dalej jazda [ale to do czasu ]
a dla lepszgo swojego samopoczucia to do chłodnicy nawaliłem 3 słoiki musztardy celem uszczelnienia szczeliny na tulei bo tylko to mi przychodzi n myśl,walnieta tuleja [I JAK MYŚLICIE CZY TO COS POMOGŁO ] ZA JAKIS CZAS WAM ODPISZE [zy warto musztardę czy te wynalzki co są na rynku do uszczelniania chłodnic
stan wody ubywał silnik chodził ,zero problemu z zapalaniem
a woda jak ubywała tak ubywa ,,do dziś ,, dolewając wody jzdzę ale pilnuje aby wody nie brakowało
wczesniej wymieniałem uszczelke jak go kupiłem wiec nie wiem co było przyczyną takiego stanu
ale u ciebie sprawa jest bo jak sam piszesz przegrzałes go i tu moze byc twój problem ,przegrzałes czy nie
jak przegrzałes to pewnie na gorący silnik wlałeś wodę i mogła walnąć głowica ,lub tuleja i jest problem
ja w multim tez miałem poziom oleju pod klawiaturę i teraz co 3 miechy spuszczam ten szajs leje nowy olej i dalej jazda [ale to do czasu ]
a dla lepszgo swojego samopoczucia to do chłodnicy nawaliłem 3 słoiki musztardy celem uszczelnienia szczeliny na tulei bo tylko to mi przychodzi n myśl,walnieta tuleja [I JAK MYŚLICIE CZY TO COS POMOGŁO ] ZA JAKIS CZAS WAM ODPISZE [zy warto musztardę czy te wynalzki co są na rynku do uszczelniania chłodnic
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 19 maja 2010, 14:30
RE: problem z C328 olej z wodą
Witajcie To samo miałem z Majorku Powiem tak przegrzałem go i wodę mi wyrzuciło .Odczekałem jednak 3 godziny zanim wlałem ponownie wodę ,ale i tak pękła mi tuleja .Woda ubywała z układu ,a poziom oleju wzrastał i miał kolor jasno brązowy .Najlepiej tak jak wcześniej już ktoś pisał .Odkręc miskę ,nalej wody i zobaczysz gdzie jest wyciek .Pozdrawiam