Witek2010 napisał/a:
Ale nie rozumiem dlaczego pompa mogła by to kaszlanie zlikwidować.
Wiesz, ona podaje paliwo na filtry i później do pompy wtryskowej i jeżeli by coś niedomagała to mogła by się tak objawiać. Puki poziom paliwa jest dość wysoki to jest jej "lżej" gdyż ciśnienie hydrostatyczne (?) paliwa jakby wspomaga zasysanie, ale jak już jest mniej paliwa pompa może nie urabiać już np. przez jakiś defekt.
W sumie można się pokusić o jakiś test np. wziąć zasilanie w paliwo z jakiegoś zewnętrznego zbiornika ustawionego w innej odległości:p
Zauważyłem też że wymiana uszczelki na tłoczku ręcznej pompki paliwa pomaga. W sumie mogła by przy większym podciśnieniu właśnie tędy łapać powietrze
Wracając do tematu to kopci Ci on na ciepłym czy zimnym? Mój też sobie puszcza biały dymek na zimno oraz w czasie normalnej pracy jak ustawie zbyt niskie wolne obroty i nierówno pracuje ale czemu się tak dzieje to wytłumaczył już Bolszewik;)
Ale jak to mówią niektórzy czarny dym, zdrowy dym*flower*