Proszę o pomoc w identyfikacji tego silnika , nie jestem nawet pewien czy to benzyniak czy diesel.
http://www.youtube.com/watch?v=Xh7eMgRbLIA
pozdrawiam
co to za silnik
RE: co to za silnik
diesel , ale typu nie znam, choć gdzieś już to widziałem i coś mi się kołacze , jak się wykluje - napiszę
RE: co to za silnik
Według mnie jest to Deutz, a raczej jego blok z wałem. Ze znanych mi informacji Vogele nie robiła nigdy silników. Od zawsze produkowała urządzenia do rozścielania masy asfaltowej. W sumie na samym początku to produkowali elementy dla kolejnictwa, ale to było w XIX wieku. :p
RE: co to za silnik
To jest Deutz 711 tylko ciekawi mnie ta zamontowana przekładnia?
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 mar 2010, 16:50
RE: co to za silnik
witam serdecznie
Jest to jak najbardziej Joseph Vogele podobnie jak silniki Aran są to silniki produkowane na licencji Deutz. Prawdopodobnie jest to model bliżniaczy do Deutz MAH 711 sednica cylindra plus średnica koła zamachowego wiele wyjaśni. Jest to produkcja po roku 1950 świadczą o tym elementy takie jak pokrywa regulatora obrotów oraz dekiel z wlewem oleju, są wytłoczone z blachy. Ciekawym elementem jest przekładnia podnosząca moment obrotowy, silników z przekładnią powstało niewiele. Można spróbować go skompletować i na pewno ucieszy oko i ucho.
Pozdrawiam
Łukasz
Jest to jak najbardziej Joseph Vogele podobnie jak silniki Aran są to silniki produkowane na licencji Deutz. Prawdopodobnie jest to model bliżniaczy do Deutz MAH 711 sednica cylindra plus średnica koła zamachowego wiele wyjaśni. Jest to produkcja po roku 1950 świadczą o tym elementy takie jak pokrywa regulatora obrotów oraz dekiel z wlewem oleju, są wytłoczone z blachy. Ciekawym elementem jest przekładnia podnosząca moment obrotowy, silników z przekładnią powstało niewiele. Można spróbować go skompletować i na pewno ucieszy oko i ucho.
Pozdrawiam
Łukasz
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:43
RE: co to za silnik
wielkie dzięki za pomoc , szczególnie dla kolego lukaszchonow. ta przekładnia z boku jest łańcuchowa na łańcuchu dwurzędowym . Chętnie bym go skompletował i uruchomił , jednak dostępnośc części do tego silnika wydaje mi sie bardzo mała , więc jeżeli ktoś zainteresowany kupnem tego silnika , to chętnie podejme współprace . pozdrawiamA może ktoś dysponuje częściami do tego egzemplarza ? głowica tłok korbowód.....
RE: co to za silnik
Witam.
Widze ze forumowicze dysponuja spora wiedza na temat silnikow...
faktycznie jest to pozostalosc po dieslu, blizniaku MAH-711.
Mam 2 takie silniki,
MAH-711 i Josef Vogele (benzynowy,na tabliczce znamionowej podane 2 PS,podczas gdy odpowiednik-MA-608 ma 4 PS)
Oba silniki maja przekladnie lancuchowe.
Prosze sie nie sugerowac wytloczonymi z blachy elementami (post powyzej)-tloczone : pokrywa skrzyni korbowej i regulatora obrotow to cechy modelu MAH-711 a odlewane to czesci jego poprzednika-MAH-611.
Moj MAH-711 jest na 100% produktem z lat wojny.Niemniej jednak produkowano je w niezmienionej formie do lat 70-tych,wiec zdobycie brakujacych czesci w Niemczech nie powinno stanowic problemu,ale pytanie czy jest to sensowne ,latwiej i taniej nabyc drugi motor.ceny tych modeli (MAH-711,914,916),kompletnych wahaja sie wokol 1 euro za kilogram.
Widze ze forumowicze dysponuja spora wiedza na temat silnikow...
faktycznie jest to pozostalosc po dieslu, blizniaku MAH-711.
Mam 2 takie silniki,
MAH-711 i Josef Vogele (benzynowy,na tabliczce znamionowej podane 2 PS,podczas gdy odpowiednik-MA-608 ma 4 PS)
Oba silniki maja przekladnie lancuchowe.
Prosze sie nie sugerowac wytloczonymi z blachy elementami (post powyzej)-tloczone : pokrywa skrzyni korbowej i regulatora obrotow to cechy modelu MAH-711 a odlewane to czesci jego poprzednika-MAH-611.
Moj MAH-711 jest na 100% produktem z lat wojny.Niemniej jednak produkowano je w niezmienionej formie do lat 70-tych,wiec zdobycie brakujacych czesci w Niemczech nie powinno stanowic problemu,ale pytanie czy jest to sensowne ,latwiej i taniej nabyc drugi motor.ceny tych modeli (MAH-711,914,916),kompletnych wahaja sie wokol 1 euro za kilogram.