zawory S301D

Rozmowy nie na temat
rafsku
Posty: 4
Rejestracja: 06 paź 2011, 23:05

zawory S301D

Post autor: rafsku »

Witam
Mam pytanie jak zamontować poprawnie zawór ssący w silniku s301d czy można go zamontować dowolnie i jak poprawnie ustawić zawory
Czeslaw
Posty: 182
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

RE: zawory S301D

Post autor: Czeslaw »

Rafsku,napisz czy masz zawór zwykły czy z dodatkowym kołnierzykiem nad grzybkiem. Jeśli prosty to nie ma problemu. Jesli z konierzem to może Tomek ci odpowie bo ja nie jestem pewien i nie chcę cię wprowadzać w błąd. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: zawory S301D

Post autor: oman7 »

Jeżeli masz zawór z właśnie z tym kołnierzem to kołnierz ustawiasz w stronę wlotu filtra powietrza.
Jeżeli nie masz zawór bez tego kołnierza to jest obojętne jak zamontujesz do głowicy.

Luz zaworowy to 0,2 mm na ssącym i wydechowym na zimnym silniku.
rafsku
Posty: 4
Rejestracja: 06 paź 2011, 23:05

RE: zawory S301D

Post autor: rafsku »

Witam. Mam zawór właśnie z tym Kołnierzem,(do czego służy ten kołnierz) ale już wiem jak go założyć dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie pompy wtryskowej, jak założyć prawidłowo element tłoczący i wyregulować obroty(falowanie) bo przy wymianie nie zauważyłem jak był zamontowany.
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: zawory S301D

Post autor: oman7 »

Ten kołnierz służy do lepszego rozbicia prądu powietrza w cylindrze w czasie suwu ssania (teoria).
Poniżej masz zdjęcia jak założyć sekcje pompy.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d29 ... 529af.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1a ... 16a32.html

"Falowanie" regulujesz na regulatorze jak i dawkę paliwa podawaną na wtrysk.Prawdopodobnie masz poluzowane ciężarki lub nakrętkę która która przytrzymuje podkładkę.
rafsku
Posty: 4
Rejestracja: 06 paź 2011, 23:05

RE: zawory S301D

Post autor: rafsku »

Do -oman7
Nie mogę pozbyć się tego "falowania"odkręciłem pokrywę mocowaną na trzy śrubki i nakrętka kątrująca i ciężarki nie są poluzowane, a czy dawkę paliwa reguluje się na srubie regulacyjnej przed pompą wtryskową ? Prosiłbym o kontakt na skupienrafal@wp.pl
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: zawory S301D

Post autor: oman7 »

Dawkę paliwa podawaną przez pompę reguluje się właśnie na tej śrubie pod tą pokrywką,wkręcając ją ubierasz paliwa,wykręcając dodajesz paliwo.
Poreguluj tym a "falowanie "powinno"zniknąć.
rafsku
Posty: 4
Rejestracja: 06 paź 2011, 23:05

RE: zawory S301D

Post autor: rafsku »

Odkręciłem całą pokrywę śruba na której mocowane są ciężarki była poluzowana dokręciłem zakręciłem pokrywę z powrotem i na śrubie z kontrą (wkręcając) wyregulowałem obroty falowanie znikło. Dzięki za pomocne informacje.
ODPOWIEDZ