T-25 Władimirec - różne problemy

Wszystko o ciągnikach z ZSRR
Painkiller
Posty: 257
Rejestracja: 27 lis 2011, 16:33

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: Painkiller »

Masz na myśli korek wlewowy oleju to tak,tylko nie pomyl go z miarką stanu oleju :D
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 5011
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: Bolszewik »

Czy chodzi Ci o ten nypel który łączy się z zegarem ciśnienia oleju ?
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
Awatar użytkownika
michal
Posty: 57
Rejestracja: 09 gru 2009, 14:35

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: michal »

Generalnie o to miejsce chodzi : Obrazek
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 5011
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: Bolszewik »

Korków jest od diabła, niestety rysunek nie wskazuje czy w tym konkretnym miejscu jest korek. Owszem na rysunkach korpusu, korek jest zaznaczony w pobliżu tego miejsca. Powiem szczerze że odkręcałem miskę olejową ale nie pamiętam :o

Wydaje mi się jednak że powinien tam być korek inaczej ciśnienie oleju może rozwalić uszczelkę.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
Awatar użytkownika
michal
Posty: 57
Rejestracja: 09 gru 2009, 14:35

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: michal »

Powiedzcie mi jeszcze po ilu MTG od remontu można zapiąć niedużą dwukółkę z drzewem.*yes*
Painkiller
Posty: 257
Rejestracja: 27 lis 2011, 16:33

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: Painkiller »

Wypalając zbiornik paliwa.. :D
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 5011
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: Bolszewik »

Zrób choć 10 mth i wymień olej.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
rafal18
Posty: 18
Rejestracja: 27 gru 2012, 19:55

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: rafal18 »

odnośnie szerszych opon to ja zamontowałem.efekt jest taki że wcześniej z beczkowozem 3000l. po miekkiej łące jechać nie dało rady a z oponami 12,4 elegancja,natomiast jak z pługiem w orkę to tam gdzie wcześniej śmigałem na 2 biegu to teraz muszę jechać na 1.wynik taki dlatego że przy okazji szerszej opony ona jest jednocześnie wyższa więc i średnica koła jest większa i jednocześnie przełożenie napędu jest inne niż przy niższym profilu opony.
Painkiller
Posty: 257
Rejestracja: 27 lis 2011, 16:33

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: Painkiller »

Otóż to nikt tego nie bierze pod uwagę do póki sam się nie przekona,o tym że opony 12,4 były wyliczone pod przełożenia C-330, a nie pod T-25,gdzie przełożenia są inne niż w capku.. :D
korbus1994
Posty: 48
Rejestracja: 14 cze 2010, 18:26

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: korbus1994 »

Witam. Czy znacie jakieś skuteczne sposoby rozłączenia dwóch nierozdzielanych prawdopodobnie od 29 lat elementów chodzi dokładnie o dźwignie cylindra hydraulicznego i ten wałek co przechodzi przez korpus żadne wd-40 itp nie pomaga bicie młotem pięciokilowym też myślałem żeby podgrzac ale nie mam za bardzo czym
Awatar użytkownika
pop
Posty: 1038
Rejestracja: 04 lis 2011, 19:23

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: pop »

Ramiona zdjąłeś,czy nic nie można ruszyć?
grzegorz 1969
Posty: 250
Rejestracja: 24 mar 2013, 12:11

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: grzegorz 1969 »

U mnie też się nieda wybić i jak wymieniałem uszczelniacze i tłoczysko to robiłem na ciągniku, z młotkiem to ostrożnie bo żeliwo tego nie lubi, możesz podgrzać i dopasować jakiś ściągacz, bo rozumiem że chcesz wymienić cały siłownik.
korbus1994
Posty: 48
Rejestracja: 14 cze 2010, 18:26

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: korbus1994 »

Chodzi o to nie można zdjąć tego z wieloklinu

http://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-c ... -t-25.html

zresztą dzwignię belki też nie sposób ruszyc prawa zeszła bez problemu breszką wysunąłem wszystko tak że dostęp mam dobry ale nic nie pomaga
darius
Posty: 314
Rejestracja: 13 paź 2009, 22:27

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: darius »

Też tak miałem,to ja założyłem sciągacz naszpanowałem nim,dzwignie dobrze nagrzałem i wtedy młotem w sciągacz.
korbus1994
Posty: 48
Rejestracja: 14 cze 2010, 18:26

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: korbus1994 »

ściągacza niestety nie mam ale będę grzał i prał bo innego wyjścia nie ma najwyżej pęknie
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 5011
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: Bolszewik »

Też próbowałem i się poddałem, jedyne wyjście jakie przyszło mi do głowy to naciąć ramię szlifierką rozbić, a potem nałożyć nowe.
Gdy kupiłem traktor był na średnim ustawieniu, zmieniłem na niskie więc ramiona są teraz za nisko. Ponieważ szkoda mi było kasy na nowe odlewy dowierciłem otwory w belkach i tym sposobem uzyskałem większe podnoszenie. Traktor robi niewiele więc mi to nie przeszkadza.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
korbus1994
Posty: 48
Rejestracja: 14 cze 2010, 18:26

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: korbus1994 »

no tak ale najpierw nabite jest ramię belki potem to zepsute od podnośnika chcąc rocinac musiał bym zepsuc też to dobre więc to tylko w ostateczności a to są odlewy czy kute ?
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 5011
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: Bolszewik »

Chyba odlewy.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
starscream5
Posty: 28
Rejestracja: 20 mar 2012, 6:24

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: starscream5 »

Witam.
Rok temu sam zmieniałem wszelkie uszczelki w siłowniku i miałem ten sam problem co Ty.
Prawa belka zeszła bez problemu z wieloklinu natomiast lewa belka i dźwignia cylindra kompletnie zejść nie chciały. Po ostrym waleniu młotem dałem sobie spokój. Zrobiłem tak: wysunąłem całą tą oś razem z tym lewym ramieniem oraz dźwignią cylindra i całym cylindrem hydraulicznym lewą stroną patrząc na wprost na korpus cylindra hydraulicznego. Musiałem jedynie wziąć lewe koło na podnośnik i odkręcić śruby gdyż przeszkadzało mi do pełnego zdjęcia tej belki. No i to wszystko wziąłem do domu, rozkręciłem podnośnik i wymieniłem uszczelki. Fakt, jest to trochę ciężkie ale dasz sobie radę. Tylko gdy lewe koło będziesz mieć poluzowane czy nawet zdjęte to uważaj przy zdejmowaniu i zakładaniu tego całego majdanu bo ciągnik lubi się wtedy trochę chwiać :)
Pozdrawiam.
Ziom79
Posty: 18
Rejestracja: 15 paź 2013, 19:10

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

Post autor: Ziom79 »

Czytając wasze wypowiedzi zastanawiam się dlaczego by wyciągnąć siłownik rozbieracie to ramie z frezów. Przecież wystarczy tylko wyciągnąć dwa sworznie zabezpieczone zawleczką i już mamy siłownik na warsztacie. Nie zapomnijcie odkręcić węży.
ODPOWIEDZ