T-25 Władimirec - różne problemy
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Odkręć wlew oleju i zobacz czy nie pościnało śrub napędu pompy od rozrządu.
Podpowiadam że muszą tam być śruby 8.8. Jednak nie mogą być nagwintowane do końca. Jakieś 15-20 mm od łba musi być gładkie i o odpowiedniej średnicy. Inaczej szybko się urwie nawet twarda śruba (nacięcie gwintu osłabia). Poza tym nie może być luzu bo nie ustawi się poprawnie zapłonu. Do zabezpieczania w/w służą specjalne blaszki, ja poprzewiercałem łebki śrub i związałem drutem.
Co do licznika mth. to bywa iż kwadratowy koniec linki, przestaje być kwadratowy i obraca się w napędzie. Rozklepać podłożyć podkładkę ....
Podpowiadam że muszą tam być śruby 8.8. Jednak nie mogą być nagwintowane do końca. Jakieś 15-20 mm od łba musi być gładkie i o odpowiedniej średnicy. Inaczej szybko się urwie nawet twarda śruba (nacięcie gwintu osłabia). Poza tym nie może być luzu bo nie ustawi się poprawnie zapłonu. Do zabezpieczania w/w służą specjalne blaszki, ja poprzewiercałem łebki śrub i związałem drutem.
Co do licznika mth. to bywa iż kwadratowy koniec linki, przestaje być kwadratowy i obraca się w napędzie. Rozklepać podłożyć podkładkę ....
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2015, 14:21
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
nic nie poscinalo ,a moze kojazysz jak powinien byc zamontowany slimak ,chodzi mi o to czy on wchodzi w srodek tej blachy przykreconej do tego napedu pompy czy tez powinien ja obejmowac na zewnatrz. nigdzie nie moge znalezc fotek a gdy wymienialem stary slimak to juz bylo to piorko polamane i nie wiem czy mam dobry slimak( w sklepie mowili ze jest to orginalny slimak)
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Tak "śmigiełko" od przekładni ślimakowej wchodzi w wycięcie blachy mocowanej do napędu pompy wtryskowej.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2015, 14:21
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
no i wlasnie w ten sposob zamontowalem nowego slimaka po czym wlasnie ten tryb z z ta blacha sie wysuna przez co nie napedza pompy.tylko ze niewiem czy to wina slimaka czy cos z tymi trybami sie dzieje .wg. mnie to chyba ten slimak powinien jakos dociskac lub blokowac wysuniecie sie tego trybu, przynajmniej tak wlasnie zrobilem ze szwagrem ze zalozylismy stary slimak i kilka podkladek i teraz traktor pali ładnie tyle ze nie mam licznika mtg co mnie bardzo boli i zaa wszelka cene chce ten problem rozwiazac
to znaczy "za wszelka cene" to za duzo powiedziane ale przed regeneracja pompy nie mialem takiego problemu
to znaczy "za wszelka cene" to za duzo powiedziane ale przed regeneracja pompy nie mialem takiego problemu
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Odkręć linkę i zobacz czy kręci ....
Może przekładnia się rozleciała ....
U mnie nowa przekładnia wytrzymała ~ 70 mth i trzeba było poprawiać. Wyrobił się kwadracik na linkę ....
Może przekładnia się rozleciała ....
U mnie nowa przekładnia wytrzymała ~ 70 mth i trzeba było poprawiać. Wyrobił się kwadracik na linkę ....
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2015, 14:21
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
linka i przekladnia sa ok a licznik przestal krecic poniewaz wysunela mi sie ta blacha z trybem od napedu pompy w skutek czego przestala napedzac licznik mtg. a chodzi mi o to dlaczego sie wysunela,nigdy wczesniej tak nie zrobila
i jeszcze jedno pytanko , po czym mozna sprawdzic jaki mam model władka bo nie mam tabliczki kolo aku ani dowodu do niego
i jeszcze jedno pytanko , po czym mozna sprawdzic jaki mam model władka bo nie mam tabliczki kolo aku ani dowodu do niego
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Zdjęcie lewarka zmiany biegów.
Zdjęcie ogólne.
Zdjęcie zegarów.
Dane będą przybliżone.
Zdjęcie ogólne.
Zdjęcie zegarów.
Dane będą przybliżone.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Koledzy mam pytanie może kto wie jakiej średnicy są otwory w dyszach od filtra oleju,bo filtr już chyba swoje przefiltrował i oddaje ducha.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
1 - 1,5 mm
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2015, 14:21
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
dzisiaj wstawie te fotki a mam jeszcze takie pytanko czy gdzies mozna sprawdzic wymiar tych piorek w slimaku napedu mtg (wg.jakie kolwiek dane o tych przekladniach )i jakies dane o tej blasze w ktora wchodzi ten slimak
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Myślę że takie dane tylko po odkręceniu u kogoś ze sprawnym licznikiem ....
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Szanowni Koledzy, ostatnio wymieniałem wlew oleju i blachę napędu ślimaka. Wtedy zauważyłem ,że tryb do którego przykręcona jest blacha wysuwa się . Parę postów wcześniej było pisane o wysuwaniu się trybu ale nie wiem jak go zabezpieczyć. Czy ma tam być jakaś śruba lub inne zabezpieczenie? Śruby które trzymają blachę są całe. Proszę o radę.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Witam szanownych kolegów i oczywiście mam pytanie.
Chodzi o ustawienie kąta wtrysku w T25a (popularny władek) a konkretnie o znak T1 , T2. W instrukcji pisze o ustawieniu koła na znaku T a ja mam T1 i T2. Na który mam ustawić czy też wypośrodkować?
Chodzi o ustawienie kąta wtrysku w T25a (popularny władek) a konkretnie o znak T1 , T2. W instrukcji pisze o ustawieniu koła na znaku T a ja mam T1 i T2. Na który mam ustawić czy też wypośrodkować?
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Z tego co pamiętam T jest równoznaczne z T1.
Dobrze że masz jakikolwiek znak ....
Dobrze że masz jakikolwiek znak ....
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Wielkie dzięki za odpowiedź też tak kombinowałem ale nie byłem pewny.Bolszewik napisał/a:
Z tego co pamiętam T jest równoznaczne z T1.
Dobrze że masz jakikolwiek znak ....
Co do znaków to o dziwo koło posiada wszystkie znaki. Dzięki za odpowiedź.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
W nawiązaniu do wcześniejszego postu dotyczący przesuwania się trybu napędu pompy , przepraszam Bolszewik ale nie zauważyłem twojego postu. Dzisiaj odkręciłem wlew oleju i sprawdziłem ten tryb, na rysunku Bolszewika ma on nr 1111172-A2. Tryb się przesuwa w kierunku ślimaka napędu linki jakieś 5-8 mm. I w związku z tym mam pytanie "czy ten typ tak ma?" Nadmieniam ,że wszystkie śruby są dokręcone.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Szczerze to nie pamiętam jaki był u mnie luz, ale 5-8 mm to za dużo.
Tryb o którym piszesz nie trzyma się niczego, tylko "pływa" na panewce. Usztywnia go tarcza z otworami przekazująca napęd środkiem na pompę. Blokadę poosiową tego zespołu zapewnia z jednej strony kryza/czoło na pompie wtryskowej, z drugiej pokrywa rozrządu. Pewnie gdzieś coś jest przytarte i z tego powodu taki duży luz ....
Spróbuję odkręcić korek wlewu oleju i sprawdzić czy jest u mnie taki luz.
PS. szukałem w serwisówce jaki powinien być ten luz ale nie znalazłem
Tryb o którym piszesz nie trzyma się niczego, tylko "pływa" na panewce. Usztywnia go tarcza z otworami przekazująca napęd środkiem na pompę. Blokadę poosiową tego zespołu zapewnia z jednej strony kryza/czoło na pompie wtryskowej, z drugiej pokrywa rozrządu. Pewnie gdzieś coś jest przytarte i z tego powodu taki duży luz ....
Spróbuję odkręcić korek wlewu oleju i sprawdzić czy jest u mnie taki luz.
PS. szukałem w serwisówce jaki powinien być ten luz ale nie znalazłem
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Dziękuję za odpowiedź , na razie tak zostawię przy większym remoncie rozkręcę napęd pompy i zobaczę skąd taki luz.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Podejrzewam że do wymiany będzie tulejka na pompie wtryskowej ....