Ursus C-451 - reanimacja
RE: Ursus C-451 - reanimacja
dobrze kojarzysz , zestaw z dellegro chyba ok 55 eur komplet naprawczy - u mnie działa OK
dellegro 55eur komplet naprawczy
działa OK
dellegro 55eur komplet naprawczy
działa OK
RE: Ursus C-451 - reanimacja
I co wchodzi w jego skład?
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: Ursus C-451 - reanimacja
Ursus-C45 napisał/a:
Nasza glowica jedzie do spawania na goraco do Katowic, potem bedzie obrabiana i slad po peknieciu zaginie
A jak wychodzi cenowo takie spawanie i czy dają jakąś gwarancje ?
RE: Ursus C-451 - reanimacja
ośka z zawirowywaczem ,tulejka, końcówka - czyli wystarczy mieś korpus z uszczelnieniem i pokrętło
RE: Ursus C-451 - reanimacja
A co ze starego wtryskiwacza nic nie będzie ? Może wrzuć zdjęcia ocenimy. Sprawdzaliście jaką daje mgiełkę ?
RE: Ursus C-451 - reanimacja
Musze si udac do Łochowa, czy wtedy do Łochowic jechach czy do Bydgoszczy?drandrzej napisał/a:Ursus-C45 napisał/a:
moze bym podjechal z jakas paleta - na jaki adres mam sie udac?
Bydgoszcz , zadzwoń jak będziesz planował trasę
Jeszcze nie wiem, jak sie dowiem to dam znac.G503 napisał/a:Ursus-C45 napisał/a:
Nasza glowica jedzie do spawania na goraco do Katowic, potem bedzie obrabiana i slad po peknieciu zaginie
A jak wychodzi cenowo takie spawanie i czy dają jakąś gwarancje ?
RE: Ursus C-451 - reanimacja
jak będziesz u Jacka to do mnie masz z 18-20 km , wieś Szczutki , gmina Sicienko , moje zbieractwo jest dość znane w okolicy
zadzwoń jak będziesz palnował przyjechać .
zadzwoń jak będziesz palnował przyjechać .
RE: Ursus C-451 - reanimacja
No to mamy kolor!
Andrzej jako ojciec chrzestny projektu zgodzil sie zostać wspolwinnym wyboru...
And the winner is... Renault 615.1 Gris z palety Palinal str. 401.
Srebrny medal - nieco dalej od oryginału Ursusa i troche ciemniejszy otrzymuje RAL 7012 Basaltgrau
P.S.
Kolekcja Andrzeja robi wrażenie...
Paweł, prośba o informacje które czesci wtryskiwacza są całe a ktore uszkodzone - jest możliwość kupienia korpusow, pytanie ktore gwinty są całe a ktore nie?
Jeszcze jedno pytanie do forumowiczow, ile potrzeba lakieru objetosciowo na pomalowanie ciągnika? Założenie jest takie aby baza/korpus był szary (kolor podany powyżej) , tlumik i głowica oraz może jekies inne drobne elementy czarne oraz czerwone felgi.
Andrzej jako ojciec chrzestny projektu zgodzil sie zostać wspolwinnym wyboru...

And the winner is... Renault 615.1 Gris z palety Palinal str. 401.
Srebrny medal - nieco dalej od oryginału Ursusa i troche ciemniejszy otrzymuje RAL 7012 Basaltgrau
P.S.
Kolekcja Andrzeja robi wrażenie...
Paweł, prośba o informacje które czesci wtryskiwacza są całe a ktore uszkodzone - jest możliwość kupienia korpusow, pytanie ktore gwinty są całe a ktore nie?
Jeszcze jedno pytanie do forumowiczow, ile potrzeba lakieru objetosciowo na pomalowanie ciągnika? Założenie jest takie aby baza/korpus był szary (kolor podany powyżej) , tlumik i głowica oraz może jekies inne drobne elementy czarne oraz czerwone felgi.
RE: Ursus C-451 - reanimacja
muszę się przyznać , w razie czego w 50% mea culpa *yes*
ile :
a to już mocno zależy od tego jak kryje na danym podkładzie
na początek 2 litry bazy + utwardzacz 1 litr = 3 litry (mieszać objetości mniejsze tuż przed malowaniem oczywiście )
moim zdaniem potrzebne są 3 warstwy żeby było porządnie
czarnego ok 0.5 litra min - choć ja kupuję tu poliuretan przemysłowy (tikkurilla )- 2.75 l - to jest odporniejsze na ścieranie niż akryl - ale do nakładania potrzebny pistolet z dużo większą dyszą niż do normalnego lakieru z powodu gęstości tego poliuretanu
ile :
a to już mocno zależy od tego jak kryje na danym podkładzie
na początek 2 litry bazy + utwardzacz 1 litr = 3 litry (mieszać objetości mniejsze tuż przed malowaniem oczywiście )
moim zdaniem potrzebne są 3 warstwy żeby było porządnie
czarnego ok 0.5 litra min - choć ja kupuję tu poliuretan przemysłowy (tikkurilla )- 2.75 l - to jest odporniejsze na ścieranie niż akryl - ale do nakładania potrzebny pistolet z dużo większą dyszą niż do normalnego lakieru z powodu gęstości tego poliuretanu
RE: Ursus C-451 - reanimacja
A jaki dokładnie lakier stosujecie np. na komin? Tam jest wysoka temp.
Dziś dostaniesz fotki + opis.Ursus-C45 napisał/a:
Paweł, prośba o informacje które czesci wtryskiwacza są całe a ktore uszkodzone - jest możliwość kupienia korpusow, pytanie ktore gwinty są całe a ktore nie?
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: Ursus C-451 - reanimacja
A wg. mnie to wszystko zależy kto maluje, jeden np. na cały samochód potrzebuje 0,5l a drugi 2.drandrzej napisał/a:
muszę się przyznać , w razie czego w 50% mea culpa *yes*
ile :
a to już mocno zależy od tego jak kryje na danym podkładzie
na początek 2 litry bazy + utwardzacz 1 litr = 3 litry (mieszać objetości mniejsze tuż przed malowaniem oczywiście )
moim zdaniem potrzebne są 3 warstwy żeby było porządnie
czarnego ok 0.5 litra min - choć ja kupuję tu poliuretan przemysłowy (tikkurilla )- 2.75 l - to jest odporniejsze na ścieranie niż akryl - ale do nakładania potrzebny pistolet z dużo większą dyszą niż do normalnego lakieru z powodu gęstości tego poliuretanu
Ja zużyłem na swój traktor ok 5litrów akrylowej, bardzo dużo części malowana osobna i wiadomo dużo w powietrze farby wtedy leci.
Wy w projekcie też macie więcej blach do malowania, niż ~Drandrzej.
RE: Ursus C-451 - reanimacja
No szczerze mówiąc te 0,5 l na samochód to jakaś abstrakcja
Ale rozumiem, że to przykład.
Na kadłub Zetora poszło 1 l. akrylu. Ale malowany był w całości.

Na kadłub Zetora poszło 1 l. akrylu. Ale malowany był w całości.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: Ursus C-451 - reanimacja
Wstepnie zamowilem 2l szarego i po 0,5 czarnego i czerwonego.drandrzej napisał/a:
muszę się przyznać , w razie czego w 50% mea culpa *yes*
ile :
a to już mocno zależy od tego jak kryje na danym podkładzie
na początek 2 litry bazy + utwardzacz 1 litr = 3 litry (mieszać objetości mniejsze tuż przed malowaniem oczywiście )
moim zdaniem potrzebne są 3 warstwy żeby było porządnie
czarnego ok 0.5 litra min - choć ja kupuję tu poliuretan przemysłowy (tikkurilla )- 2.75 l - to jest odporniejsze na ścieranie niż akryl - ale do nakładania potrzebny pistolet z dużo większą dyszą niż do normalnego lakieru z powodu gęstości tego poliuretanu
Bardzo by mnie interesowalo jakiego rodzaju farby uzyc na komin i glowice.
Czarny wzialem RAL 9005
a czerwien Mercedes 3621 - na kola
pozdr.
Szczepan
milo bedzie - wstepnie ustalilem ze mamy uszkodzony gwint korpusu i iglice, pokretlo jest ok. Zatem musze miec korpus jak rozumiem i reszte z Dellegro?Ursus napisał/a:
A jaki dokładnie lakier stosujecie np. na komin? Tam jest wysoka temp.<br><br><br><br>Dziś dostaniesz fotki + opis.Ursus-C45 napisał/a:
Paweł, prośba o informacje które czesci wtryskiwacza są całe a ktore uszkodzone - jest możliwość kupienia korpusow, pytanie ktore gwinty są całe a ktore nie?
RE: Ursus C-451 - reanimacja
A zdecydowałeś się malować na czerwono całe felgi czy tylko obciążniki?
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: Ursus C-451 - reanimacja
takUrsus-C45 napisał/a:
wstepnie ustalilem ze mamy uszkodzony gwint korpusu i iglice, pokretlo jest ok. Zatem musze miec korpus jak rozumiem i reszte z Dellegro?
RE: Ursus C-451 - reanimacja
tyl obciazniki a przod chyba cale felgi zeby jakos wygladalo...Ursus napisał/a:
A zdecydowałeś się malować na czerwono całe felgi czy tylko obciążniki?
mozna tez pomalowac felgi na czerwono a obciazniki zostawic szare - takich konfiguracji sporo w necie jest - nie wim jak bbylo oryginalnie...
to nie takie istotne juz.
ok - to korpus jakis masz? moze bysmy to zalatwili od reki?drandrzej napisał/a:takUrsus-C45 napisał/a:
wstepnie ustalilem ze mamy uszkodzony gwint korpusu i iglice, pokretlo jest ok. Zatem musze miec korpus jak rozumiem i reszte z Dellegro?
Ewentualnie pogadamy na zlocie. Z dellegro jaki czas dostawy maja?
RE: Ursus C-451 - reanimacja
korpus się u mnie znajdzie , nie ma problemu
z Dellegro nie kupowałem sam, przez 3cie ręce , o ile pamiętam to Dieter do Jacka przywiózł , Jacek zabrał na zlot , i testy/instalacja kompletu naprawczego nastąpiła w Wilkowicach na trawie *rofl*
z Dellegro nie kupowałem sam, przez 3cie ręce , o ile pamiętam to Dieter do Jacka przywiózł , Jacek zabrał na zlot , i testy/instalacja kompletu naprawczego nastąpiła w Wilkowicach na trawie *rofl*
RE: Ursus C-451 - reanimacja
ok to pogadamy na zlocie - montuje grupe motocyklistow - jak sie uda to przyjedziemy mniejsza lub wieksza grupka - w sobote bedziemy na zlocie w sobieszewie - tez impreza niemala... http://www.lotor.com.pl/index.php?optio ... Itemid=273
RE: Ursus C-451 - reanimacja
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...