Zbyszek twój silnik "rzucił palenie" przed czy po wyciągnięciu pompy.
Skok dźwigni ustalasz pod tą metalową okrągłą pokrywką na pokrywie rozrządu a dokładniej mówiąc ustalasz dawkę paliwa i proponuję ci ustalenie kąta wtrysku bo ruszałeś pompę.
RE: Silnik 2CA90 i regulator obrotów
RE: Silnik 2CA90 i regulator obrotów
a jakbyś mu oleju and tłoka zapodał przez tyle lat mogły sie pierscienie zastac wilgoć i inne dobrodziejstwa czasu z trakimi silnikami robią swoje jeżeli juz ustawisz kat wtrysku to ja bym tak sprubował. Zastane silniki sa czasem gorsze od używanych....
RE: Silnik 2CA90 i regulator obrotów
Zbyszek jeżeli mu zapodawałeś samostartu i zapalił to na pewno jest przestawiony kąt wtrysku o kilka stopni i musisz ustawić kąt wtrysku.
Wieczorem będę miał chwilę czasu to zeskanuje ci instrukcję napraw tego silnika tam jest wszystko opisane.
Na razie nie ruszaj żadnej dźwigni na samo regulatorze.
*tup*
Tak na marginesie nie chcesz sprzedać tego silnika?
Wieczorem będę miał chwilę czasu to zeskanuje ci instrukcję napraw tego silnika tam jest wszystko opisane.
Na razie nie ruszaj żadnej dźwigni na samo regulatorze.
*tup*
Tak na marginesie nie chcesz sprzedać tego silnika?