4011 problem

Wszystko o naszych Ursusach
ziom c-328
Posty: 44
Rejestracja: 17 cze 2007, 12:03

4011 problem

Post autor: ziom c-328 »

witam mam nietypowy problem z 4011 , nie odpali jak jest woda zimna *no* wleje mu ciepła wodę to odpali a jak zimna to kreci zadymia biały dym i nic :( Spotkał się ktoś z czym takim ??
Awatar użytkownika
Wicher
Posty: 2087
Rejestracja: 27 lis 2011, 14:16
Lokalizacja: Garbów, Lubelskie

RE: 4011 problem

Post autor: Wicher »

Taki stan się nagle zrobił, czy już od jakiegoś czasu masz problemy z uruchomieniem?
Rolnik amator, wiejski mechanizator ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: 4011 problem

Post autor: chrapek3011 »

Wiater w silniku.Słabiutka kompresja,jak tuleje się podgrzeją od ciepłej wody ciśnienie sprężania minimalnie wzrośnie a tym samym temperatura zapłonu i pali.Proponuję zacząć od pomiaru ciśnienia sprężania.
ziom c-328
Posty: 44
Rejestracja: 17 cze 2007, 12:03

RE: 4011 problem

Post autor: ziom c-328 »

możliwe , dzięki za pod powiedz
Awatar użytkownika
Wicher
Posty: 2087
Rejestracja: 27 lis 2011, 14:16
Lokalizacja: Garbów, Lubelskie

RE: 4011 problem

Post autor: Wicher »

Mi też się właśnie tak wydaje, że silnik po prostu jest zużyty.
Rolnik amator, wiejski mechanizator ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
jacek0106
Posty: 685
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:38

RE: 4011 problem

Post autor: jacek0106 »

Witam. Miałem u siebie kiedyś pompę wtryskową czeską z takim motylkiem do przestawiania listwy na maksymalną dawkę paliwa rozruchową i to znacznie poprawiało start, ale jak był nowy prosto z fabryki to np. na korbę palił tylko na gorącej wodzie. Oprócz dobrego sprężania jak już koledzy pisali te silniki lubią mieć dużą dawkę startową oraz równe i prawidłowe ciśnienie wtrysku na kazdej sekcji. Jak nie masz jeszcze parowozu z pod korka oleju na sprężarce po rozgrzaniu, to może same nowe końcówki i regulacje jeszcze pomogą, są magicy co regulują sekcje pompy na ciągniku na wyczucie ale oczywiście lepiej oddać wtryski i pompę do pompiarza. Kat początku wtrysku dla czterdziestki to 20 stopni przed górą a ciśnienie wtrysku ma być 160 at. Na poprawę ciśnienia sprężania w silniku, jak nie jest doszczętnie zużyty czasem wystarczy tylko dotarcie zaworów.Luz zaworu na zimno ssący 0.2mm , wydechowy 0.3 mm. Dane z fabrycznej instrukcji dla silnika s-4001. Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ