Problem z odpaleniem silnik 1hc 102
Problem z odpaleniem silnik 1hc 102
Witam pojawił mi się taki problem odpalam silnik z regóły tylko na weekend ale ostatnio nie chce zapalic to znaczy odpali kilka sekund i gasnie szukałem przyczyny kąbinowałem i widze takie objawy; pompa wtryskowa nie podaje paliwa więc sprawdziłem czy ropa wogóle dochodzi odkręciłem węzyk który doprowadza ją do pompy i widze ze leci skręcam puzniej troche kręce korbą mam odkręconą rurke od wtrysku i widze pompa zaczyna podawac skręcam całosc i silnik odpala najpierw troche kuleje ale puzniej jest ok. Po 2 godz. jazdy nadal ok. ,zostawiam na godz. nadal pali , lecz na drugi dzien znów to samo niby zapali na chwile zgasnie i juz koniec tak jakby się zapowietrzał przez noc albo schodzi paliwo Podłożyłem blaszke pod przyspieszacz lecz to nic nie zmieniło przedmuchałem rurke i węzyki tez nic czy to moze byc wina pompy tylko dlaczego chodzi jak juz odpali . Mam tez problem z uszczelnieniem połączenia zbiornik a kranik , więc na noc go zamykam czy to moze miec wpływ . Piter .
RE: Problem z odpaleniem silnik 1hc 102
Witam. To paliwo złazi ci po dłuższym postoju przez nieszczelne zaworki pompki wstępnego ciśnienia, doraznie możesz sobie pomuc zakładając metalowy zaworek zwrotny na przewód doprowadzający, dostępny w sklepach moto za kilkanaście złotych.Bo jak problem tkwi w zbiorniku albo na lini to bulki lecą w przewodach non stop, ale wtedy by się w czasie jazdy dławił. Te pompki podające nie są drogie, a regenerować poprzez docieranie lub wymianę zaworków tez można. Pozdrawiam.
RE: Problem z odpaleniem silnik 1hc 102
Witam czy mozesz mi napisac gdzie są te zaworki , czy w pompie wtryskowej , zregenerują mi to w warsztacie naprawczym i jak sam wykręce tą pompe to nic się nie poprzestawia. Na którym przewodzie załozyc ten zaworek zwrotny , dziekuje za podpowiedzi czekam na więcej Piter
RE: Problem z odpaleniem silnik 1hc 102
Sorry myslałem o Zetorze 7011.Nie zajarzyłem tematu. A w przypadku silniczka 1hc102 z górnym zbiorniczkiem i zasilaniem opadowym to spróbuj najpierw wszystko przedmuchać sprężonym powietrzem. Jak zbiornik na górze to zaworek zwrotny nic nie daje i problem raczej w pompie siedzi albo brud jakiś.
RE: Problem z odpaleniem silnik 1hc 102
Witam czy naprawde nikt mi więcej nic nie podpowie pewnie wszyscy zajęci bo pogoda sprzyja
RE: Problem z odpaleniem silnik 1hc 102
Witam , wg mnie przyczyną jest kranik paliwa, jego nieszczelność.Miałem tak w nowym 1CA 90, jak stał z zakręconym kranikiem, to po dłuższym postoju musiałem go odpowietrzać. Przestałem zamykać paliwo i problem zniknął. Uszczelnij kranik i nie zamykaj paliwa , a na pewno nie będzie się zapowietrzał. Pozdr.
RE: Problem z odpaleniem silnik 1hc 102
Witam kolego z tym kranikiem miałes chyba racje załozyłem nowe wężyki kranik co prawda został stary ale szukam nowego odpowietrzyłem po kolei wszystko i zapalił od cyknięcia teraz przynajmniej widac czy w paliwie niema powietrza . Troche pochodził i wszystko było ok. , teraz zobacze jak jest znim po dłuższym postoju czyli za tydzien. Piter
RE: Problem z odpaleniem silnik 1hc 102
Siema, aby nie zakładać nowego tematu podepne się tutaj z deko zbliżonym tematem.
Chodzi mi o to czy w silniku 1hc-102 mogę zlikwidować fabryczny filtr ropy i założyć na wężyku
np taki
http://allegro.pl/filtr-paliwa-przewodo ... 55383.html
Chodzi mi o to czy w silniku 1hc-102 mogę zlikwidować fabryczny filtr ropy i założyć na wężyku
np taki
http://allegro.pl/filtr-paliwa-przewodo ... 55383.html
-
- Posty: 177
- Rejestracja: 03 lis 2011, 19:55
RE: Problem z odpaleniem silnik 1hc 102
Można filtr to filtr najważniejsze by filtrował paliwo i to co jest w nim dobre to to że widać kiedy go wymienić bo jest przezroczysty *clap*