Z tym przednim to dopiero będzie okaz *comfort* Nie raz myślałem o 3045, ale są dość drogie, bo zazwyczaj w granicach 20tys. zł, a do tego do całkowitego remontu niestety *no*
To zależy kto sprowadza.Znam kilka firm,to ceny są powalające,ale wiadomo,że nie ma nic za darmo.Ale mam też swojego,,swojego,, człowieka.Taki ,,cienki,,napęd do Majorka lub 3545 to normalnie koszt około 7tys.Mnie na tyle nie stać,więc czekam cierpliwie na okazję,która pojawi się niebawem.Zamówienie złożyłem jeszcze przed remontem.
Mechanicznie to można trafić okaz max sprawny tylko blachy i gumy liche.U nas tego nie ma ale na Zachodzie stoją po krzakach.Tylko jeden problem to trafić w takie miejsce.Miejmy nadzieję,że już długo nie będę czekał.
To Sławek po takich modyfikacjach, będzie spokojnie moc wyrasowanego Majora na podłoże przekazywał. A 4045 to też chyba mało wyprodukowali bo na razie żadnego na żywo nie widziałem.
Tego 4045 to całkiem mało było.A 3045 zaledwie 3500szt.Nie wiem ilościowo ile było 3545 ale na pewno więcej.Te częściej się trafiają.
Silnik u mnie ma co nieco więcej mocy jak standardowy Majorek,tak,że ten przód byłby wskazany,żeby to wykorzystać.U mnie to chyba tylko do śniegu odwalania.
Sam jego bieg na wolnych obrotach już jest inny niż w silniku 3001,tym bardziej na pustym wydechu.4701 jest inny,większy.Pojemność,moc,wszystko większe i więcej.W polu nim nie robiłem to nie wiem.Ale w przyczepie 4,5T chodził na starym 3001 jak i teraz na 4701 i różnica jest odczuwalna.Kiedyś pod górki redukowałem nawet do dwójki,dziś to samo albo i więcej ciągnę czwórką,chyba,że się zagapię to trójką.
Musiałbyś to stwierdzić namacalnie.Zdjęcia nie oddają tego co jest na żywo.Jeden filmik z Wilkowic się zaczyna od niklowanej rury i jego głosu.Jakbym go zostawił na zetorowskim kominie szału by nie było.
Silnik 4701 nie posiada odprężnika.Mam natomiast oryginalną linkę do odprężnika Zetora 2011.Jest krótsza niż do 3011.Każdą linkę da się dorobić tylko trzeba mieć wzór.Jakbyś potrzebował fotki jak wygląda to oryginalne ciągadło służę pomocą.
O to właśnie chodzi chce to dorobić a nawet nie wiem jak to wygląda u mnie to było kiedyś ale zaraz jak ciągnik kupili to się ta linka urwał a to było już ponad 40 lat temu:p mój adres dominiksliwa@op.pl
Do jutra musisz poczekać.Pstryknę i wyślę.
Tak samo ma się linka i łańcuszek do żaluzji chłodnicy.Żaluzję można zastosować od C-4011,C-360.Z linką też trzeba pokombinować,raz że w komplecie z żaluzją nie ma,a drugi raz to to,ze te rureczki na silniku i zbiorniku paliwa przez które przeciąga się tą żyłkę rzadko się zachowały na tych leciwych już staruszkach.
Jak się pytałem o tą żyłkę w sklepie to byli zdziwieni że ktoś o żaluzję pyta bo nikt tego już nie stosuje dzisiaj. Kupiłem linkę do roweru na metry i żaluzja śmiga, ale oryginał to była z tworzywa.
Można by też zastosować polipropylenową od kosy, (fabryczna miała u mnie biały kolor).