Majorek Sławka.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Instalacja zrobiona,błotniki zrobione...zostały hamulce.
- Ursus c-325
- Posty: 1711
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 12:17
RE: Majorek Sławka.
Ale fajna zabawka 

RE: Majorek Sławka.
To poproszę.chrapek3011 napisał/a:
Kremowe...dam namiary na PW...
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: Majorek Sławka.
Ten Twój ciągnik robi na mnie największe wrażenie ze wszystkich tutaj na forum
każdy detal kilka razy bardziej dopracowany w porównaniu do tego jak kiedyś było to w fabryce Zetora
tylko pozazdrościć takiego sprzętu
a planujesz go malować całego czy tylko błotniki ??



- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Będzie pomalowany cały,ale dopiero na sezon 2016.Teraz tylko koła ma nowe zrobione...błotniki w podkładzie będą.
RE: Majorek Sławka.
Fajny traktor 
Po malowaniu podkładem błotników będą "stopy" i kierunkowskazy, czy dopiero po malowaniu całego ciągnika?
Czy nadal w planach jest kabina do niego?
Trzymam kciuki za pomyślny remont.

Po malowaniu podkładem błotników będą "stopy" i kierunkowskazy, czy dopiero po malowaniu całego ciągnika?
Czy nadal w planach jest kabina do niego?
Trzymam kciuki za pomyślny remont.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Wszystkie światła i hamulce muszą być już teraz bo ciągnik idzie na szosę od razu.
Kabina odpada,bo ta która była już pojechała do huty...za to przywiozłem oryginalne ramy przeciwkapotażowe dedykowane do Majorków do pracy w lesie...i takie bajery będą zamontowane w dwóch moich ciągnikach...w 3545 i 3011 tym pierwszym czerwonym.Ma to swoje dobre strony bo będę miał na czym zamontować lusterka.
Kabina odpada,bo ta która była już pojechała do huty...za to przywiozłem oryginalne ramy przeciwkapotażowe dedykowane do Majorków do pracy w lesie...i takie bajery będą zamontowane w dwóch moich ciągnikach...w 3545 i 3011 tym pierwszym czerwonym.Ma to swoje dobre strony bo będę miał na czym zamontować lusterka.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Hamulce,uszczelniacze i uszczelki na jedną stronę zrobione,wszystkie możliwe śruby i podkładki nowe.Podkład reaktywny Novol a dziś będzie już w czarnym podkładzie akrylowym.
Na ostatnim zdjęciu pięć nowych oryginalnych PALowskich przycisków sygnału.Przyszły co dopiero z Czech.
Dzięki Mateusz!
Na ostatnim zdjęciu pięć nowych oryginalnych PALowskich przycisków sygnału.Przyszły co dopiero z Czech.
Dzięki Mateusz!
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Dziś wszystko umyte,oglancowane,co potrzebne wymienione i przygotowane na jutro do montażu całościowego a później na ciągniku.Mam nadzieję,że w piątek już dobrze pohamuję.
RE: Majorek Sławka.
Lampy tylne pięknie *tup*
A jak rozwiązać kwestię światła postojowego z hamulcem w takiej lampie ?
A jak rozwiązać kwestię światła postojowego z hamulcem w takiej lampie ?
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 16 gru 2013, 16:46
RE: Majorek Sławka.
Świetnie to wygląda robiłem dziś tesz chamulce ale w 7211. Zetorki dobrze chamują.*tup*
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
W trzech mam hamulce brzytwy + ręczny ogień...przełączniki lewe-prawe koło idealnie działają...kółeczka można kręcić...a ten to już rutynowa kontrol i wymiana wszystkich uszczelniaczy,szczęk,taśm ręcznego,cylinderków,przewodów,pompy,czujnika Stopu.
Widzę,że kolega zielonego pojęcia nie ma o ,,tych,,sprawach...Od zawsze w tych lampach był postój,stop i kierunkowskaz...nawet wtedy kiedy tylne klosze były całe czerwone...oprócz tego w lewej lampie są osobne żarówki z odbłyśnikami do podświetlania tablicy rejestracyjnej.
Fragokov napisał/a:
Lampy tylne pięknie *tup*
A jak rozwiązać kwestię światła postojowego z hamulcem w takiej lampie ?
Widzę,że kolega zielonego pojęcia nie ma o ,,tych,,sprawach...Od zawsze w tych lampach był postój,stop i kierunkowskaz...nawet wtedy kiedy tylne klosze były całe czerwone...oprócz tego w lewej lampie są osobne żarówki z odbłyśnikami do podświetlania tablicy rejestracyjnej.
RE: Majorek Sławka.
Wiem o tym , że są, tylko moje pytanie dotyczyło innej kwestii, mianowicie, aktualnie mam 3 oddzielne kable ,od stopu, postojówek i kierunku tak jak w C-360, a z tego co słyszałem to W c-355 były 2 kable i nie wiem czy to prawda
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
To źle słyszałeś i źle Ci opowiadali...C-4011/355 to odpochodne Majorka i zawsze w wiązkach tylnych instalacji były po trzy przewody.Ogólnie to chyba jakieś cieniasy takie pierdoły opowiadają...
- Pawelc-328-
- Posty: 398
- Rejestracja: 12 sie 2013, 11:32
RE: Majorek Sławka.
Ach...piękne lampy!!! Gdzieś Ty znalazł takie skarby?*yes*
RE: Majorek Sławka.
A w tych lampach jak jest rozwiązany stop i postojówka, bo Ja kiedyś miałem takie nowe, i pamiętam że było tylko po 1 miejscu na żarówkę
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Na tej półce to forsy leży,że by znów jakiegoś Majorka za to kupił.
Przecież są żarówki dwuwłóknowe 21W/5W...na prawdę to są pierdoły,że nie mogłeś się domyśleć,ach...taka prosta sprawa.Fragokov napisał/a:
A w tych lampach jak jest rozwiązany stop i postojówka, bo Ja kiedyś miałem takie nowe, i pamiętam że było tylko po 1 miejscu na żarówkę
RE: Majorek Sławka.
Chcę się tylko upewnić, ponieważ widziałem również, jakieś dziwnie modyfikacje polegające na przeróbkach po 2 żarówki