Majorek Sławka.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Da radę to wyprodukować bez większego problemu.
RE: Majorek Sławka.
Wiem, tylko szukam wzoru
Chyba, że będziesz robił i możesz przyjąć zlecenie na 2 albo więcej sztuk? 


Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Oryginałów nigdzie nie ma,więc tylko będą dorabiane.
RE: Majorek Sławka.
Muszę rzucić okiem na fotki z Czech - zdaje się, że tam mam fotki takich zmęczonych błotników z takimi kierunkami - ale wtedy nie przykładałem wagi do tego detalu. Zerknę - jak będę miał to się tu podzielę.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Blok nr seryjny 7226 przywieziony gdzieś z Europy.Oczywiście stary typ na sprzęgiełko.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Dwa rodzaje oryginalnych przerywaczy kierunkowskazów do Zetorów.Okrągły to wersja nowsza bardzo długo wykorzystywana w wielu czeskich pojazdach typu Jawa,Skoda,Zetor...drugi prostokątny starszy model...co prawda mój jest na 24V ale tak powinien wyglądać oryginalny przerywacz (12V) do Suprów i URI przed pierwszą modernizacją.
RE: Majorek Sławka.
Były też silniki dwu cylindrowe chłodzone powietrzemchrapek3011 napisał/a:
Też w agregatach prądotwórczych,spawalniczych i pompach,tak samo jak standardowy 3001 również.
https://www.youtube.com/watch?v=ShWJout8Y9M
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Wiem,wiem,czterocylindrowe też.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Bajerek...czechosłowackie i polskie.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Blok pojechał do osiowania,za jakieś trzy dni będzie z powrotem...
...a tymczasem trzeba serwisować i odpalać Majorki pozostałe w zagrodzie na zimę.
...a tymczasem trzeba serwisować i odpalać Majorki pozostałe w zagrodzie na zimę.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Silnik do kolejnego projektu.Przed demontażem i czyszczeniem i po czyszczeniu.
Jakieś nowe przełączniki do kierunkowskazów przybyły z Czech.
Na ostatnich dwóch zdjęciach kompletna dźwignia zmiany biegów od Zetorów 52-77...,ktora zostanie wykorzystana w kolejnym projekcie pt.Major.
Jakieś nowe przełączniki do kierunkowskazów przybyły z Czech.
Na ostatnich dwóch zdjęciach kompletna dźwignia zmiany biegów od Zetorów 52-77...,ktora zostanie wykorzystana w kolejnym projekcie pt.Major.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Coś tu się cały czas dzieje...niebawem kolejny Majorek zjedzie z taśmy.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Majorek Sławka.
Blok starego typu po osiowaniu wstępnie umyty...ciąg dalszy nastąpi...